Ing. Blanka H. 45 let , životopis 1110975
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Rožnov pod Radhoštěm + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Ekonom Fakturant/ka Finanční analytik Finanční kontrolor Finanční specialista Finanční účetní Odborný asistent v ekonomii Office manager Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Masarykova Universita Brno, Pedagogická fakulta
Francouzský jazyk a literatura
2000 – 2006Vysokoškolské
Université de Rennes 1, Francie
Ekonomie, mezinárodní marketing
únor 2004 – červen 2004Vysokoškolské
Masarykova Universita Brno, Ekonomicko-správní fakulta
Regionální ekonomie a správa
1999 – 2004Vysokoškolské
Státní jazyková škola Brno
Francouzský jazyk
1998 – 1999Vyšší odborné
Obchodní akademie Valašské Meziříčí
-
1993 – 1998SŠ s maturitou
Praxe 11 let a 7 měsíců
Vi*******.o.
Finanční účetní
září 2024 – dosud 4 měsíce
Člen Treasury teamu - platby dodavatelům, plánování likvidity společnosti, spolupráce s bankami, spolupráce na auditech.
SC*********mi)
Senior Accounting Supervisor
září 2023 – červenec 2024 11 měsíců
Vedení týmu 4 osob pro účtování závazků společností Onsemi z Evropských zemí. Spolupráce na projektech a auditech. Účetní závěrky v hlavní knize.
SC*********mi)
Účetní - závazky
prosinec 2017 – srpen 2023 5 let a 9 měsíců
Účtování přijatých faktur pro více evropských entit a také účtování závazků za českou entitu cca 5 let. Příprava plateb, komunikace s dodavateli, účetní závěrky, příprava auditů, spolupráce na různých projektech.
Ec*******.o.
Marketingová podpora divize Institutional BSC
květen 2010 – únor 2011 10 měsíců
Tvorba prodejních statistik, reportů. Spolupráce na přípravě katalogů, marketingových prospektů, marketingová podpora obchodních zástupců.
Pe*******.o.
Asistentka fleetového prodeje
listopad 2006 – červenec 2009 2 roky a 9 měsíců
Asistence velkoodběratelských prodejů. Zodpovědnost za správu a kontrolu rozpočtů, participace a platby dealerům, komunikace s dealerskou sítí, spolupráce při přípravě obchodních nabídek. Příprava prodejních statistik.
In*****any
Accounts Payable Clerk
listopad 2005 – říjen 2006 1 rok
Člen finančního týmu pro švýcarskou společnost. Zodpovědnost za fakturace, měsíční závěrky, platby dodavatelům, komunikace s dodavateli, cestovní výdaje zaměstnanců.
Jazyky
španělštinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
francouzštinapokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
Oracle ERPZkušený
SAPZačátečník
Kurzy
Limerick Language Centre, Irsko
Intenzivní kurz anglického jazyka - 3 měsíce
září 2009