Foto: Anna K.
ID 1358154

Anna K. 29 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

BOHEMIA INSTITUT s.r.o.

Anglický jazyk

září 2014 – červen 2015Základní

Soukromé gymnázium ARCUS PRAHA 9, s.r.o.

Přírodovědné vědy

září 2006 – květen 2014SŠ s maturitou

Praxe 7 let a 8 měsíců

BO*****.s.

Finanční specialista

únor 2020 – srpen 2024 4 roky a 7 měsíců

- Zpracování veškerých zákaznických požadavků na úpravu či vystavení účetních dokladů - Zodpovědnost a přehled o veškerých pohybech finančních prostředků od zákazníků - Komunikace na denní bázi se zákaznickou podporou a reklamačním oddělením - Výpomoc při měsíční uzávěrce DPH - Primární zodpovědnost za požadavky ze zemí: HU, RO, HR, LT, LV.

Ch*******.o.

Administrativní pracovník

září 2019 – únor 2020 6 měsíců

- Zpracování příchozích objednávek a jejich následná expedice - Komunikace se zákazníky přes telefon, e-mail a sociální sítě - Správa sociálních sítí -Facebook, Instagram - Vyřizování reklamací - Správa skladu a dostupnosti položek

BO*****.s.

Pracovník podpory zákazníků

únor 2019 – srpen 2019 7 měsíců

- Komunikace se zákazníky přes telefon, e-mail či live chat - Řešení dotazů, stížností i reklamací - Kontrola probíhajících reklamací a jejich dokončení ke spokojenosti zákazníka - Pravidelná komunikace s ostatními odděleními - finance, copy, IT, nákupní oddělení. - Dále také pravidelný kontakt s externími přepravci a jejich zákaznickou podporou - Získávání zpětné vazby od zákazníků

Ro*****.cz

Pracovník podpory zákazníků

listopad 2017 – leden 2019 1 rok a 3 měsíce

- Komunikace se zákazníky přes telefon, live chat či e-mail - Správa komunikace na Facebooku a Twitteru - soukromé zprávy i veřejné komentáře - Řešení problémů s objednávkami, technických problémů či obecných dotazů - Pravidelný kontakt s kurýry a řešení komplikací během probíhajících rozvozů - Spolupráce s ostatními odděleními ve firmě - předávání problémů, řešení a podnětů od zákazníků - Administrativní práce

SY*********tal

Office manager

leden 2017 – listopad 2017 11 měsíců

- Zajišťování agendy pro firemní akce - Asistence při přípravě seminářů, školení - Podpora jednotlivým oddělením - Ve spolupráci s account managerem příprava podkladů do tendrů - Ve spolupráci s account managerem, copywriterem a grafikem zajištění - pravidelné rozesílky příspěvků do médií - Péče o návštěvy, zajištění dárků pro klienty po dohodě s acc - Aktualizace českých a světových soutěží - Příprava a výběr výher, dárků pro klienty

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

ERP a účetní software

ABRAZkušený

PohodaZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45