Anna K. 29 let , životopis 1358154
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
BOHEMIA INSTITUT s.r.o.
Anglický jazyk
září 2014 – červen 2015Základní
Soukromé gymnázium ARCUS PRAHA 9, s.r.o.
Přírodovědné vědy
září 2006 – květen 2014SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 8 měsíců
BO*****.s.
Finanční specialista
únor 2020 – srpen 2024 4 roky a 7 měsíců
- Zpracování veškerých zákaznických požadavků na úpravu či vystavení účetních dokladů - Zodpovědnost a přehled o veškerých pohybech finančních prostředků od zákazníků - Komunikace na denní bázi se zákaznickou podporou a reklamačním oddělením - Výpomoc při měsíční uzávěrce DPH - Primární zodpovědnost za požadavky ze zemí: HU, RO, HR, LT, LV.
Ch*******.o.
Administrativní pracovník
září 2019 – únor 2020 6 měsíců
- Zpracování příchozích objednávek a jejich následná expedice - Komunikace se zákazníky přes telefon, e-mail a sociální sítě - Správa sociálních sítí -Facebook, Instagram - Vyřizování reklamací - Správa skladu a dostupnosti položek
BO*****.s.
Pracovník podpory zákazníků
únor 2019 – srpen 2019 7 měsíců
- Komunikace se zákazníky přes telefon, e-mail či live chat - Řešení dotazů, stížností i reklamací - Kontrola probíhajících reklamací a jejich dokončení ke spokojenosti zákazníka - Pravidelná komunikace s ostatními odděleními - finance, copy, IT, nákupní oddělení. - Dále také pravidelný kontakt s externími přepravci a jejich zákaznickou podporou - Získávání zpětné vazby od zákazníků
Ro*****.cz
Pracovník podpory zákazníků
listopad 2017 – leden 2019 1 rok a 3 měsíce
- Komunikace se zákazníky přes telefon, live chat či e-mail - Správa komunikace na Facebooku a Twitteru - soukromé zprávy i veřejné komentáře - Řešení problémů s objednávkami, technických problémů či obecných dotazů - Pravidelný kontakt s kurýry a řešení komplikací během probíhajících rozvozů - Spolupráce s ostatními odděleními ve firmě - předávání problémů, řešení a podnětů od zákazníků - Administrativní práce
SY*********tal
Office manager
leden 2017 – listopad 2017 11 měsíců
- Zajišťování agendy pro firemní akce - Asistence při přípravě seminářů, školení - Podpora jednotlivým oddělením - Ve spolupráci s account managerem příprava podkladů do tendrů - Ve spolupráci s account managerem, copywriterem a grafikem zajištění - pravidelné rozesílky příspěvků do médií - Péče o návštěvy, zajištění dárků pro klienty po dohodě s acc - Aktualizace českých a světových soutěží - Příprava a výběr výher, dárků pro klienty
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
ABRAZkušený
PohodaZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace