Foto: Ing. Stanislava D.
ID 1344792

Ing. Stanislava D. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Červená Voda + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Fakulta ekonomická VŠB - TU Ostrava

Ekonomika a management

září 2003 – únor 2009Vysokoškolské

Gymnázium Zábřeh

Gymnázium (Gymnázium - všeobecné)

září 1995 – květen 2003SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 10 měsíců

OK*********.s.

Finanční poradce

duben 2014 – dosud 10 let a 5 měsíců

Poskytování finančního poradenství: - analýza finanční situace, identifikace potřeb a cílů klientů - vytváření finančních plánů (sestavování individuálních fin. plánů pro klienty, které zahrnují krátkodobé i dlouhodobé strategie na dosažení finančních cílů, jako je zabezpečení na důchod, financování vzdělání nebo nákup nemovitostí) - správa portfolií a monitorování výkonosti investic a finančních plánů - poskytování průběžné podpory a poradenství - komunikace a budování dlouhodobých vztahů s různými institucemi a klienty Administrativní úkony: - příprava smluv, dokumentace a záznamů - podpora při zajišťování podkladů klientů pro bankovní i nebankovní instituce

Ob*****mov

Pokladní

duben 2010 – listopad 2010 8 měsíců

Zástup za dlouhodobou neschopnost - správa pokladny a finančních transakcí - správa a evidence místních poplatků - evidence a účetnictví, příprava podkladů pro účetní uzávěrky - evidence hřbitovních smluv - vydávání a správa nájemních smluv - sledování plateb za pronájem a informování nájemců o termínech, prodloužení nebo ukončení smlouvy

pp*******tum

manager přestavby

červenec 2009 – duben 2010 10 měsíců

- vedení pracovního týmu - plánování a řízení projektů přestavby - vytváření a koordinace časového harmonogramy - zajištění včasné dokončení jednotlivých fází projektu dle stanoveného harmonogramu a specifikací - dohled nad stavebními pracemi - monitorování kvality a pokroku stavebních prací - řešení vzniklých problémů - udržování pravidelného kontaktu s klienty a dalšími zainteresovanými stranami - z oblasti personalistiky: příjímání a výběr zaměstnanců, zaškolování a vytváření pracovních výkazů

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

- sportování, masáže, zdravý životní styl - metody Access - vzdělávání a seberozvoj - stavebnictví a investice

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45