Denisa K. 32 let , životopis 1367070
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Project manager organizačně-ekonomický Recepční v administrativě
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola obchodu, řemesel a služeb - Žamberk
Obchodník
září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 11 měsíců
Ex*********ŽL)
Finanční/ekonomická manažerka
2022 – dosud 2 roky a 11 měsíců
- příprava podkladů pro mzdy a fakturaci - platby všech faktur a mezd - tvoření interních rozpočtů v excelu (ziskovost firem) - příprava smluv pro zaměstnance a dodavatele - příprava plnění k fakturacím - správa pokladny firem včetně peněžního deníku.
Vi*****ŽL)
Projektová/Eventová manažerka
2018 – dosud 6 let a 11 měsíců
Projektová manažerka eventů - příprava, organizace a realizace eventů jako jsou veletrhy, večírky, konference a pod. - cca 10 podřízených - převzetí zadání od klienta, zpracování rozpočtu, zajištění programu, dopravy, cateringu,... - hlídání chodu celé akce a organizování správného průběhu. Projektová manažerka v oblasti marketingu a propagace klienta - jednání s klientem, nastavení lepší propagace, psaní scénářů k videím, supervize a režie při natáčení reklamních videí - cca 5 podřízených - konzultace s klientem, publikace na všech sociálních sítích včetně SEO optimalizace - správa sociálních sítí jako Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube a jiné.
Eu*********bem
Projektová manažerka/asistentka generálního ředitele
2017 – 2019 2 roky a 6 měsíců
Kompletní příprava, organizace a realizace módních projektů (přehlídek) jako Czech Fashion Week, Top Model of the Year, Queen & Beauty universe,.. - 50 podřízených Veškerá potřebná asistence pro ředitele společnosti a projektů - správa firemní agendy, administrativa, emailová a telefonická komunikace s investory, domlouvání schůzek, zúčastnění se jednání a obchodních schůzek, personalistika, starost o prostory firmy.
JI*****ice
Administrativní pracovník
2014 – 2017 3 roky a 6 měsíců
Velkoobchod - práce na hotovostní pokladně ve velkoskladě, opravy faktur, vytváření ODD, účtování faktur, režií a cenin, naskladnění zboží na velkosklad pro vybrané pobočky v ČR, zakládání nových zákazníků do systému + kontrola správnosti obchodních podmínek (smluv), listing zboží do centrálního skladu pro možnost naskladnění, přecenění zboží ve skladovém programu.
Ga*******ice
Vedoucí provozu / provozní + servírka
2012 – 2014 2 roky a 6 měsíců
Kavárna s dětskou hernou - vedoucí provozu - 5 podřízených - obsluha kavárenského provozu, objednávky zboží, naskladňování zboží, inventury, zajišťování a organizace společenských akcí, zaškolování nových pracovníků, práce na hotovostní pokladně, práce s pokladní knihou
Dů*****icí
Ošetřovatelka
2012 – 2012 6 měsíců
Pečovatelka v oblastní charitě - denní stacionář - ošetřovatelská služba, pečovatelská služba, specializovaná hospicová péče, osobní asistence, poradna, volnočasové aktivity
Lu*****icí
Barmanka
2011 – 2012 1 rok a 6 měsíců
Bar, herna - vedoucí směny, obsluha baru, přijímání sportovních sázek, vyplácení výher, práce s hotovostí, inventury.
Jazyky
angličtinazačátečník
ruštinazačátečník
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Google AnalyticsZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Základní baristický kurz,Česká barmanská asociace
Vše o kávě včetně praktické části
2013