
Bc. Petra B. 33 let , životopis 1257268
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Ústí nad Orlicí + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Ekonom Fakturant/ka Finanční analytik Finanční kontrolor Zobrazit vše (8)
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Podnikání a administrativa
2013 – 2016Bakalářské
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Pardubice, Štefánikova 325
Obchodní akademie
2008 – 2012SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 7 měsíců
As*******loy
Financial Controller
duben 2024 – dosud 1 rok
Měsíční závěrka a reporting, kalkulace sazeb pro sdílené služby, kontrola hospodaření, příprava podkladů pro fakturaci mezi entitami, rekonciliace účtů, příprava forecastu a finalplanu.
HE*******.o.
Administrativní pracovník
říjen 2022 – dosud 2 roky a 6 měsíců
- nastavení fakturačního procesu, - fakturace přepravy stavební techniky, - nastavení s sledování Cash-flow, - kontrola nákladů.
Ma*****ená
-
duben 2019 – dosud 6 let
- time manegemet čtyřčlenného týmu, - zajištění přesunu a oprav domu, - maximálni efektivita při plnění zadaných úkolů.
Ra*******.o.
Financial Controller
červenec 2017 – dosud 7 let a 9 měsíců
- příprava podkladů pro Forecast a Budget, - kontrola účetních výstupů, kontrola saldokont, rekonciliace účtů, - participace na měsíčních a ročních účetních závěrkách a finančním auditu, - natavení kontrolních metodik a optimalizace procesů v rámci finančního oddělení, nastavení správného fungování systému, - kontrola a nastavení smluv nových odběratelů do systému Karát, - zpracování pravidelných reportů - KPI, reporty pro Top management - kontrola a autorizace plateb - analýza výsledků jednotlivých klientů, kontrola odchylek v účetnictví, kontrola nákladů, marže.
Ra*******.o.
Junior Accountant
červenec 2015 – červen 2017 2 roky
- zpracování faktur a účetních dokladů, - párování plateb, - kontrola úplnosti účetních dokladů, - fakturace dle smluv klientů, - zavádění nových finančních procesů.
Pr*******.s.
Back Office Assistent
duben 2015 – červen 2015 3 měsíce
- příprava podklad a tvorba objednávek, - správa sociálních sítí a webových stránek, - tvorba článků, - zajišťování služebních cest Top managementu, - kontrola chodu kanceláře.
Ko*******.o.
Receptionist
únor 2014 – duben 2015 1 rok a 3 měsíce
- zajišťování chodu kanceláře, - evidence příchozí a odchozí pošty, včetně evidence došlých faktur, - skenování a archivace firemních dokumentů, - zajišťování služebních cest.
Ca*****pra
Sales assistent
září 2012 – únor 2014 1 rok a 6 měsíců
- profesionální zákaznický servis, - práce s pokladnou a pokladním systémem, - organizace skladu.
Jazyky
ruštinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Psaní všemi desetiExpert
Programovací jazyky
(X)HTML, CSSZačátečník
ERP a účetní software
KaratZkušený
PohodaZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Kancelářské psaní na PC a obchodní korespondence
2012