Foto: Ing. Lucie V.
ID 1386153

Ing. Lucie V. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta, obor Účetnictví a daně

2007 – 2009Vysokoškolské

Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta, obor Účetnictví a daně

2004 – 2007Bakalářské

Střední odborná škola a Střední odborné učiliště poštovní v Opavě

obor Poštovní a peněžní služby

2000 – 2004SŠ s maturitou

Základní devítiletá škola s rozšířenou výukou cizích jazyků v Hlučíně

anglický jazyk/německý jazyk

1991 – 2000Základní

Praxe 15 let

St*********ava

Finance accountant (finance/administrativa chodu společnosti)

2020 – dosud 5 let

denní kontrola a zpracovávání došlých českých a zahraničních faktur, ověřování správnosti údajů u tuzemských a zahraničních dodavatelů, plnění nastaveného KPI, zpracovávání a odesílání zpráv pro Intrastat, finančních reportů a cestovních příkazů, práce v programu SAP Concur, LN, administrativní zajišťování chodu společnosti

PE*********ová

HR Professional II (mzdové účetnictví/personalistika)

2010 – 2019 9 let a 6 měsíců

vedení personální agendy, evidence a kontrola docházky zaměstnanců, aktivní spolupráce s personálními agenturami, příprava a zpracovávání podkladů pro fakturaci, zpracovávání mezd zaměstnanců, součinnost s exekutorskými úřady a orgány státní správy, organizace výběrových řízení a výběr kandidátů na požadované pozice, interní školení nových zaměstnanců, kontrola dodržování pracovní disciplíny zaměstnanců včetně nápravných opatření, interní auditor, zpracovávání reportů pro nadřízeného a vedení společnosti, podílení se na systému odměňování a rozvoji nových projektů, zpracovávání interních norem z oblasti personalistiky a mezd, prezentace firmy na veletrzích, spolupráce se středními školami, interní komunikace (firemní časopis), služební cesty

Gr*******sku

nižší účetní/fakturantka

2009 – 2009 6 měsíců

kontrola výdejek, fakturace, administrativní činnost, komunikace s obchodníky, vedení knihy jízd, archivace písemností, práce v programu Double

Jazyky

polštinazačátečník

ruštinazačátečník

němčinapokročilý začátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

Další programy a počítačové znalosti

Jukwin, Pukwin, interní firemní programy Odysea, RON, TIP TOP, HCP, Target, SAP Concur, LN

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Další dovednosti

Jsem aktivní a komunikativní žena, která se snaží vyjít v podstatě s každým, spolehlivá, zodpovědná, trpělivá, ochotná, a nad věcí. Mám zdravý selský rozum a nadhled, dobré organizační schopnosti a vystupování, a bohaté zkušenosti s prací s lidmi. Jsem flexibilní, pracovitá, samostatná, avšak ráda součástí aktivního týmu. Svou práci vykonávám vždy s plným nasazením, a co neumím se ráda naučím.

Kurzy

personalistika, mzdy

pravidelná školení v rámci prohlubování znalostí na pozici mzdové účetní a personalisty z oblasti zákoníku práce, exekucí, zdravotního a sociálního pojištění, důchodového pojištění, vysílání zaměstnanců do zahraničí, srovnatelnost podmínek agenturního zaměstnávání

2019

Nespecifická rekvalifikace – odborná praxe absolventa

Finanční ředitelství v Ostravě – Finanční úřad Hlučín

2010

Zájmy

cestování, turistika, fotografování, osobní rozvoj, kultura, aktivně trávený čas s přáteli, milovnice pokojových rostlin

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45