Ing. Lucie V. 40 let , životopis 1386153
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Finanční kontrolor Finanční účetní HR specialista Mzdová účetní Personalista Pracovník back office Specialista pohledávek Specialista pro odměňování a benefity Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakulta, obor Účetnictví a daně
2007 – 2009Vysokoškolské
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakulta, obor Účetnictví a daně
2004 – 2007Bakalářské
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště poštovní v Opavě
obor Poštovní a peněžní služby
2000 – 2004SŠ s maturitou
Základní devítiletá škola s rozšířenou výukou cizích jazyků v Hlučíně
anglický jazyk/německý jazyk
1991 – 2000Základní
Praxe 15 let
St*********ava
Finance accountant (finance/administrativa chodu společnosti)
2020 – dosud 5 let
denní kontrola a zpracovávání došlých českých a zahraničních faktur, ověřování správnosti údajů u tuzemských a zahraničních dodavatelů, plnění nastaveného KPI, zpracovávání a odesílání zpráv pro Intrastat, finančních reportů a cestovních příkazů, práce v programu SAP Concur, LN, administrativní zajišťování chodu společnosti
PE*********ová
HR Professional II (mzdové účetnictví/personalistika)
2010 – 2019 9 let a 6 měsíců
vedení personální agendy, evidence a kontrola docházky zaměstnanců, aktivní spolupráce s personálními agenturami, příprava a zpracovávání podkladů pro fakturaci, zpracovávání mezd zaměstnanců, součinnost s exekutorskými úřady a orgány státní správy, organizace výběrových řízení a výběr kandidátů na požadované pozice, interní školení nových zaměstnanců, kontrola dodržování pracovní disciplíny zaměstnanců včetně nápravných opatření, interní auditor, zpracovávání reportů pro nadřízeného a vedení společnosti, podílení se na systému odměňování a rozvoji nových projektů, zpracovávání interních norem z oblasti personalistiky a mezd, prezentace firmy na veletrzích, spolupráce se středními školami, interní komunikace (firemní časopis), služební cesty
Gr*******sku
nižší účetní/fakturantka
2009 – 2009 6 měsíců
kontrola výdejek, fakturace, administrativní činnost, komunikace s obchodníky, vedení knihy jízd, archivace písemností, práce v programu Double
Jazyky
polštinazačátečník
ruštinazačátečník
němčinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Jukwin, Pukwin, interní firemní programy Odysea, RON, TIP TOP, HCP, Target, SAP Concur, LN
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Další dovednosti
Jsem aktivní a komunikativní žena, která se snaží vyjít v podstatě s každým, spolehlivá, zodpovědná, trpělivá, ochotná, a nad věcí. Mám zdravý selský rozum a nadhled, dobré organizační schopnosti a vystupování, a bohaté zkušenosti s prací s lidmi. Jsem flexibilní, pracovitá, samostatná, avšak ráda součástí aktivního týmu. Svou práci vykonávám vždy s plným nasazením, a co neumím se ráda naučím.
Kurzy
personalistika, mzdy
pravidelná školení v rámci prohlubování znalostí na pozici mzdové účetní a personalisty z oblasti zákoníku práce, exekucí, zdravotního a sociálního pojištění, důchodového pojištění, vysílání zaměstnanců do zahraničí, srovnatelnost podmínek agenturního zaměstnávání
2019
Nespecifická rekvalifikace – odborná praxe absolventa
Finanční ředitelství v Ostravě – Finanční úřad Hlučín
2010