Bc. Pavla L., DiS. 32 let , životopis 386333
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent v médiích, reklamě, PR Country Director / Manager Fakturant/ka Letuška / steward Mzdová účetní Office manager Personalista Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola Karla Engliše, a.s.
Management v podnikání
2015 – 2017Bakalářské
Vyšší odborná škola a Střední škola veterinární, zemědělská a zdravotnická Třebíč
Účetnictví a finanční hospodaření
2012 – 2015Vyšší odborné
Obchodní akademie Dr. Albína Bráfa, Hotelová škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Třebíč
Hotelnictví a turizmus
2008 – 2012SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 6 měsíců
.
fakturantka/podpora prodeje/dispečink
květen 2024 – dosud 7 měsíců
fakturace BIO odpadu, režijních nákladů vystavování CMR dokladů plánování tras řidičům péče o zákazníky přijímání objednávek vystavování dokladů vedení reportů / prodeje
Kr*****.o.
Sales asistent/Back office
leden 2022 – březen 2024 2 roky a 3 měsíce
Zpracování a správa přijatých objednávek Telefonická a emailová komunikace Zadávání nových firem do systému Akvizice nových zákazníků Tvoření nabídek a cenotvorba Úzká spolupráce s obchodním zástupcem v terénu Komunikace napříč odděleními, logistika, nákupní oddělení, technické oddělení Jednání se zákazníky, občasné schůzky Správa reklamačních procesů, prvotní kontakt Poradenství ohledně náhrad za neodstupné zboží Práce v systému SAGE
Dr*****oup
referentka zákaznického servisu
květen 2019 – srpen 2021 2 roky a 4 měsíce
Odpovědnost za přidělené, převážně zahraniční zákazníky (převážně zahraniční klienty) Komunikace v AJ Telefonická a emailová komunikace Příjem a zpracování objednávek Jednání se zákazníky o případných změnách sortimentu a možností dodacích podmínek Administrativa- vypracování dokladů (dodací listy, faktury, vývozních a celních dokladů pro obchodní případy) Komunikace a aktivní spolupráce s ostatními odděleními Práce v systému SAP
Če*******.s.
Osobní bankéř
2017 – 2019 2 roky a 6 měsíců
servis, zakládání smluv, zajištění klientů, zpracování požadavků, administrativa
St*******.cz
Dohoda o provedení práce:Prodejce zájezdů, obor Cestovní ruch a ubytování
2016 – 2016 6 měsíců
tvorba nabídek a smluv, fakturace, komunikace s klienty a s cestovními kancelářemi, práce s programem Helios
St*********aga
Pomocná síla do kuchyně, obor Gastronomie a pohostinství
2010 – 2010 6 měsíců
práce v hotelu od práce v kuchyni, tak i práce pokojské a na place
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
ERP a účetní software
ABRAPokročilý
HeliosZačátečník
SAPPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
základy s programem MySQL, Helios, Integri, při studiu práce s programem Pohoda, znalost systému SAP
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
ochota se stále vzdělávat
Kurzy
Úvěrový certifikát ČNB
srpen 2018