Renáta P. 52 let , životopis 1347659
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Nové Město + 10 km ochota dojíždět Mapa Praha-Běchovice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Ekonom Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Soukromá obchodní akademie, spol. s r.o.
soukromé podnikání
1991 – 1993SŠ s maturitou
Gymnázium Jana Nerudy, škola hlavního města Prahy, Praha 1, Hellichova 3
Ekonomie a účetnictví
září 1986 – červen 1990SŠ s maturitou
Praxe 29 let a 11 měsíců
Vi*******.o.
fakturantka, ekononom
květen 2018 – dosud 6 let a 4 měsíce
fakturace vydaného zboží, předávání podkladů on line účetní firmě, faktury přijaté předávání účetní firmě, podklady pro mzdy předávání účetní firmě, sledování splatnosti úhrad faktur, komunikace s účetními kancelářemi odběratelů, písemné upozorňování na překročení splatnosti faktur, komunikace s celním a finančním úřadem a dalšími orgány státní správy, vytváření analytických přehledů dle pokynů zaměstnavatele, reporting pro vedení, organizační výpomoc na akcích (prezentace, degustace, výstavy), komunikace se skladníkem a řidičem , kontrola skladového hospodářství, přijímání zboží, inventarizace zboží, aktualizace webových stránek
Lu*******.o.
Administrativní pracovník
březen 2009 – 2018 9 let a 10 měsíců
zpracování kompletních podkladů pro účetnictví , příprava podkladů pro mzdy, obsluha banky, obsluha datové schránky, přijímání veškeré pošty, včetně emailů, objednávání kancelářských potřeb, zpracování intrastatu, ekokomu, příjímání zboží na sklad, spolupráce se skladem, vyřizování reklamací zboží , jednání s celním úřadem, vyřizování požadavků vedoucích prodavaček
Sp*********.o.
asistentka a recepční
duben 2008 – 2009 1 rok a 9 měsíců
vítání zákazníků a hostů, rozdělování pošty, odesílání katalogů a nabídek zákazníkům, spolupráce s marketingovým oddělením, zpracování zápisů z porad
Fo*******.o.
recepční a asistentka
2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců
jednání s klienty, vyřizování mailů a telefonů
Ba*******.o.
samostatný THP
1993 – 2003 10 let a 6 měsíců
příjem a zpracování objednávek, jednání se zákazníky, vystavování faktur, příprava zboží k expedici, vyřizování personální agendy
Ús*****ost
samostatný referent
1990 – 1991 1 rok a 6 měsíců
administrativa
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
ABRAPokročilý
Altus VarioPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení