R. P. , životopis 1347659
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Nové Město + 10 km ochota dojíždět Mapa Praha-Běchovice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Ekonom Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Soukromá obchodní akademie, spol. s r.o.
soukromé podnikání
1991 – 1993SŠ s maturitou
Gymnázium Jana Nerudy, škola hlavního města Prahy, Praha 1, Hellichova 3
Ekonomie a účetnictví
září 1986 – červen 1990SŠ s maturitou
Praxe 30 let a 1 měsíc
Vi*******.o.
fakturantka, ekononom
květen 2018 – dosud 6 let a 6 měsíců
* fakturace vydaného zboží * zpracování podkladů pro účetnictví, pokladna, banka * sledování splatnosti úhrad faktur * komunikace s účetními kancelářemi odběratelů * písemné upozorňování na překročení splatnosti faktur * komunikace s celním a finančním úřadem a dalšími orgány státní správy * vytváření analytických přehledů dle pokynů zaměstnavatele * reporting pro vedení společnosti * organizační výpomoc na akcích (prezentace, degustace, výstavy) * komunikace se skladníkem a řidičem * kontrola skladového hospodářství * přijímání zboží, inventarizace zboží * aktualizace webových stránek
Lu*******.o.
Administrativní pracovník
březen 2009 – 2018 9 let a 10 měsíců
* zpracování kompletních podkladů pro účetnictví * příprava podkladů pro mzdy * obsluha banky * obsluha datové schránky * přijímání veškeré pošty, včetně emailů * objednávání kancelářských potřeb * zpracování intrastatu, ekokomu * příjímání zboží na sklad, spolupráce se skladem * vyřizování reklamací zboží * jednání s celním úřadem * vyřizování požadavků vedoucích prodavaček
Sp*********.o.
asistentka a recepční
duben 2008 – 2009 1 rok a 9 měsíců
vítání zákazníků a hostů, rozdělování pošty, odesílání katalogů a nabídek zákazníkům, spolupráce s marketingovým oddělením, zpracování zápisů z porad
Fo*******.o.
recepční a asistentka
2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců
jednání s klienty, vyřizování mailů a telefonů
Ba*******.o.
samostatný THP
1993 – 2003 10 let a 6 měsíců
příjem a zpracování objednávek, jednání se zákazníky, vystavování faktur, příprava zboží k expedici, vyřizování personální agendy
Ús*****ost
samostatný referent
1990 – 1991 1 rok a 6 měsíců
administrativa
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
ABRAPokročilý
Altus VarioPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení