Ing. Jarmila Ž. 39 let , životopis 1027682
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Cenař / kalkulant Fakturant/ka Finanční kontrolor Nákupčí Office manager Pracovník back office Referent Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta ekonom. správní MU Brno
Finanční podnikání
září 2007 – červen 2012Vysokoškolské
Fakulta financí a účetnictví VŠE Praha
Finance
září 2004 – únor 2007Bakalářské
Klvaňovo gymnázium Kyjov
Gymnázium (osmileté všeobecné)
září 1996 – červen 2004SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 5 měsíců
RA*****.o.
Finanční asistentka s přesahem do účetnictví
listopad 2024 – listopad 2024 1 měsíc
Účtování přijatých faktur/dobropisů, přijatých/odeslaných plateb, zápočtů (Pohoda), pravidelný měsíční/čtvrtletní reporting, upomínky klientům po splatnosti, práce v programu SAP, překlady z/do anglického jazyka...
Tr*********.o.
Fakturantka, asistentka
únor 2023 – září 2024 1 rok a 8 měsíců
Vystavování faktur (systém Helios) na základě uzavřených smluv (soukromá i firemní klientela), evidence přijatých faktur od dodavatelů a provizních faktur od obchodníků - jejich kontrola (vytvoření vlastního excelu se vzorci pro zjednodušení výpočtu). Zpracování příchozích plateb a odchozích úhrad do interní evidence. Mailová a telefonická komunikace s klienty, dodavateli a obchodníky. Zpracování docházky zaměstnanců firmy jako podklad pro mzdy. Úzká komunikace s účetní firmy, zajišťování chybějících dokladů, měsíční kontrola výstupů. Vedení pokladny (evidence + proplácení dokladů zaměstnancům). Evidence různých dokumentů a jejich archivace (uzavřené smlouvy s klienty, s obchodníky, pokuty, předávací protokoly...) Zajištění organizace a chodu recepce, zpracování pošty, péče o návštěvy. Objednávání kancelářských potřeb.
Ma*****ená
.
únor 2016 – leden 2023 7 let
.
Th*****.o.
Business Manager
květen 2015 – leden 2016 9 měsíců
Zajištění běžného chodu kanceláře – příjem a zpracování pošty, zajištění kancelářských potřeb, komunikace s úřady; jednání s klienty – obchodní schůzky, tvorba nabídek na základě jejich poptávky, příjem a evidence objednávek, tvorba objednávek u dodavatelů, zajištění instalace IT vybavení a následného pravidelného servisu; vystavování odběratelských faktur a zadávání dodavatelských faktur do účetní evidence, tvorba pravidelných výkazů a přehledů, reportování vedení společnosti; skladová evidence; kontrola IT vybavení techniků a zajištění plné výbavy pracovních kufříků; vedení pravidelných obchodních porad s vedením společnosti; personální agenda – tvorba inzerátů, vedení pohovorů, zaučování brigádníků.
ES*****.s.
Junior účetní
říjen 2014 – únor 2015 5 měsíců
Vystavování odběratelských faktur a zálohových listů, zadávání faktur přijatých do účetní evidence, vystavování daňových dokladů k přijatým platbám, kontrola formální a věcné stránky dokladů, vystavování příkazů k úhradě, zadávání položek z bankovního výpisu a párování s doklady v systému, skladová evidence, archivace dokladů, ostatní účetní práce dle potřeby účetního oddělení.
Es*****.s.
Samostatná referentnka - asistentka
únor 2013 – únor 2015 2 roky a 1 měsíc
Zpracování a distribuce pošty pro 33 společností, složitý systém evidence; práce s datovou schránkou; běžné administrativní úkony ve styku s jinými institucemi – finanční úřad, banky, pošta, notáři; příjem a evidence objednávek, tvorba expedičních příkazů, předání do výroby, kontrola plnění kontraktu (ČD a.s., PKP S.A., Rudsped); evidence skladu zásob; podílení se na plánu výroby; kontrola jednotlivých oddělení a reportování plnění úkolů nejvyššímu vedení.
Cy*********.s.
Pracovnice back office
prosinec 2012 – únor 2013 3 měsíce
Archivace a inventarizace dokumentů, převod CP a financí mezi klientskými účty, kontrola transakcí, zakládání účtů v CDCP, zadávání WKN pro nákup CP do informačního systému, cash flow.
So*******tor
Administrativní podpora
září 2011 – listopad 2012 1 rok a 3 měsíce
Tvorba ceníků, fakturace, překladatelská činnost.
ČS*******.s.
Stážistka
duben 2011 – květen 2011 2 měsíce
"Mystery shopping" na vybraných pobočkách nejen ČSOB banky, vypracování eseje na vybrané téma z oblasti bankovnictví.
M&*******.s.
Asistentka vedoucí realitní kanceláře
červen 2008 – prosinec 2008 7 měsíců
Zajištění chodu celé kanceláře, administrativní podpora makléřů, příprava smluv a dalších podkladů, tvorba realitní inzerce, komunikace s klienty a jinými institucemi.
OV*******.s.
Finanční poradce
březen 2007 – srpen 2007 6 měsíců
Poskytování finančního poradenství klientům, uzavírání smluv, péče o stávající klienty.
In*******.o.
Operátor výroby IT
leden 2007 – srpen 2007 8 měsíců
Testování počítačových serverů.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
PohodaPokročilý
Kurzy
Intenzivní kurz anglického jazyka pro mírně pokročilé
Pořadatel - Jazyková škola při Filozofické fakultě Masarykovy univerzity
2012
Osvědčení o základním kvalifikačním stupni odborné způsobilosti pojišťovacího zprostředkovatele, samostaného l
Pořadatel - Generali Pojišťovna a.s.
2007