Foto: Ing. Jarmila Ž.
ID 1027682

Ing. Jarmila Ž. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Fakulta ekonom. správní MU Brno

Finanční podnikání

září 2007 – červen 2012Vysokoškolské

Fakulta financí a účetnictví VŠE Praha

Finance

září 2004 – únor 2007Bakalářské

Klvaňovo gymnázium Kyjov

Gymnázium (osmileté všeobecné)

září 1996 – červen 2004SŠ s maturitou

Praxe 14 let a 5 měsíců

RA*****.o.

Finanční asistentka s přesahem do účetnictví

listopad 2024 – listopad 2024 1 měsíc

Účtování přijatých faktur/dobropisů, přijatých/odeslaných plateb, zápočtů (Pohoda), pravidelný měsíční/čtvrtletní reporting, upomínky klientům po splatnosti, práce v programu SAP, překlady z/do anglického jazyka...

Tr*********.o.

Fakturantka, asistentka

únor 2023 – září 2024 1 rok a 8 měsíců

Vystavování faktur (systém Helios) na základě uzavřených smluv (soukromá i firemní klientela), evidence přijatých faktur od dodavatelů a provizních faktur od obchodníků - jejich kontrola (vytvoření vlastního excelu se vzorci pro zjednodušení výpočtu). Zpracování příchozích plateb a odchozích úhrad do interní evidence. Mailová a telefonická komunikace s klienty, dodavateli a obchodníky. Zpracování docházky zaměstnanců firmy jako podklad pro mzdy. Úzká komunikace s účetní firmy, zajišťování chybějících dokladů, měsíční kontrola výstupů. Vedení pokladny (evidence + proplácení dokladů zaměstnancům). Evidence různých dokumentů a jejich archivace (uzavřené smlouvy s klienty, s obchodníky, pokuty, předávací protokoly...) Zajištění organizace a chodu recepce, zpracování pošty, péče o návštěvy. Objednávání kancelářských potřeb.

Ma*****ená

.

únor 2016 – leden 2023 7 let

.

Th*****.o.

Business Manager

květen 2015 – leden 2016 9 měsíců

Zajištění běžného chodu kanceláře – příjem a zpracování pošty, zajištění kancelářských potřeb, komunikace s úřady; jednání s klienty – obchodní schůzky, tvorba nabídek na základě jejich poptávky, příjem a evidence objednávek, tvorba objednávek u dodavatelů, zajištění instalace IT vybavení a následného pravidelného servisu; vystavování odběratelských faktur a zadávání dodavatelských faktur do účetní evidence, tvorba pravidelných výkazů a přehledů, reportování vedení společnosti; skladová evidence; kontrola IT vybavení techniků a zajištění plné výbavy pracovních kufříků; vedení pravidelných obchodních porad s vedením společnosti; personální agenda – tvorba inzerátů, vedení pohovorů, zaučování brigádníků.

ES*****.s.

Junior účetní

říjen 2014 – únor 2015 5 měsíců

Vystavování odběratelských faktur a zálohových listů, zadávání faktur přijatých do účetní evidence, vystavování daňových dokladů k přijatým platbám, kontrola formální a věcné stránky dokladů, vystavování příkazů k úhradě, zadávání položek z bankovního výpisu a párování s doklady v systému, skladová evidence, archivace dokladů, ostatní účetní práce dle potřeby účetního oddělení.

Es*****.s.

Samostatná referentnka - asistentka

únor 2013 – únor 2015 2 roky a 1 měsíc

Zpracování a distribuce pošty pro 33 společností, složitý systém evidence; práce s datovou schránkou; běžné administrativní úkony ve styku s jinými institucemi – finanční úřad, banky, pošta, notáři; příjem a evidence objednávek, tvorba expedičních příkazů, předání do výroby, kontrola plnění kontraktu (ČD a.s., PKP S.A., Rudsped); evidence skladu zásob; podílení se na plánu výroby; kontrola jednotlivých oddělení a reportování plnění úkolů nejvyššímu vedení.

Cy*********.s.

Pracovnice back office

prosinec 2012 – únor 2013 3 měsíce

Archivace a inventarizace dokumentů, převod CP a financí mezi klientskými účty, kontrola transakcí, zakládání účtů v CDCP, zadávání WKN pro nákup CP do informačního systému, cash flow.

So*******tor

Administrativní podpora

září 2011 – listopad 2012 1 rok a 3 měsíce

Tvorba ceníků, fakturace, překladatelská činnost.

ČS*******.s.

Stážistka

duben 2011 – květen 2011 2 měsíce

"Mystery shopping" na vybraných pobočkách nejen ČSOB banky, vypracování eseje na vybrané téma z oblasti bankovnictví.

M&*******.s.

Asistentka vedoucí realitní kanceláře

červen 2008 – prosinec 2008 7 měsíců

Zajištění chodu celé kanceláře, administrativní podpora makléřů, příprava smluv a dalších podkladů, tvorba realitní inzerce, komunikace s klienty a jinými institucemi.

OV*******.s.

Finanční poradce

březen 2007 – srpen 2007 6 měsíců

Poskytování finančního poradenství klientům, uzavírání smluv, péče o stávající klienty.

In*******.o.

Operátor výroby IT

leden 2007 – srpen 2007 8 měsíců

Testování počítačových serverů.

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

PohodaPokročilý

Kurzy

Intenzivní kurz anglického jazyka pro mírně pokročilé

Pořadatel - Jazyková škola při Filozofické fakultě Masarykovy univerzity

2012

Osvědčení o základním kvalifikačním stupni odborné způsobilosti pojišťovacího zprostředkovatele, samostaného l

Pořadatel - Generali Pojišťovna a.s.

2007

Zájmy

Sport, kultura, cestování, hudba, pečení, aktuální dění

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45