Foto: Soňa R.
ID 986922

Soňa R. 51 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Slušovice + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA - PAEDDR. STRATIL S.R.O. Holešov

Podnikání v oboru obchodu a služeb

září 2005 – červen 2008SŠ s maturitou

SOU spojů Brno

Manipulant poštovního provozu a přepravy

září 1989 – červen 1993SŠ s maturitou

Praxe 30 let a 8 měsíců

Do*******rma

Fakturantka a administrativní pracovnice

duben 2024 – dosud 10 měsíců

Zpracování faktur vydaných a přijatých v programu Pohoda, archivace, navádění dat do tabulek, komunikace se všemi odděleními, a zákazníky, administrativní činnost.

OSVČ

Majitelka kosmetického salonu

duben 2012 – březen 2024 12 let

Provoz kosmetického salonu, nabídka a provozování služeb, reklama, prodej zboží, objednávky zboží, vedení daňové evidence, komunikace s úřady, se zákazníky. Odpovědnost za dodržování stanovených předpisů dle živnostenského zákoníku, krajské hygienické stanice a finančního úřadu.

Če*******.p.

Vedoucí pobočky ČP a pracovník přepážky

červenec 2009 – prosinec 2012 3 roky a 6 měsíců

Odpovědnost za chod pobočky ČP, komunikace s nadřízenými, personálním oddělením, manažery smluvních partnerů, vyplňování týdenních hlášení, řešení nemoci a volna pracovníků přepážky, popřípadě zajištění doškolování. Dohled a zodpovědnost za svěřené finanční prostředky, ceniny, zboží. Denní odvody financí do centrální banky. Měsíční a mimořádné zpracování inventury pobočky. Zpracování dokladů a jejich kompletace pro uzávěrky. Prodej a obsluha zákazníků.

Be*******ina

Obsluha čerpací stanice

březen 2008 – červen 2009 1 rok a 4 měsíce

Obsluha zákazníků, prodej. Odpovědnost za finanční prostředky, zboží a ceniny. Odpovědnost za kvalitní chod čs a pracoviště.

Če*******.p.

Administrativní pracovník, pracovník přepáky

duben 1994 – prosinec 2007 13 let a 9 měsíců

Práce za přepážkou, obsluha zákazníků, zodpovědnost za chod pracovistě, svěřené finanční prostředky a ceniny. Prodej a nabídka produktů.

Jazyky

němčinazačátečník

slovenštinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Srozumitelná a efektivní komunikace

Další dovednosti

Vcítit se do potřeby zákazníka/klienta. Pochopit jeho potřeby, momentální stav. Efektivně nabídnout možnosti, alternativy. Vše řešit klidně, rozhodně a pro spokojenost obou stran.

Kurzy

Kurz ÚČETNICTVÍ II - pro pokročilé

květen 2024

Fakturantka

Členění faktur na přijaté, vystavené a další, náležitosti, oběh a schvalování

leden 2024

Účetnictví I

KURZ ÚČETNICTVÍ I. Podvojné účetnictví

prosinec 2023

Argumentace a psychologie v prodeji

květen 2022

Organizace salonu a prodej

2022

Ekonomika a cílený prodej na zákazníka

říjen 2019

Kurz etikety Ladislava Špačka

Smart casual, business dress code, banket, podání ruky či správné stolování. Jak si poradit s psanými i nepsanými pravidly.

září 2017

Zájmy

Ráda komunikuji s lidmi, poznávám nová místa. Zajímá mě zdravý životní styl, jezdím na kole, chodím do přírody. Zajímám se o etiketu a společenské chování. Divadlo, návštěva kina, nebo pěkného koncertu je pro mě relaxace. Jsem pořádná, pečlivá, empatická, loajální. Věci dotahuji do konce. Jsem aktivní řidička, řídím bez nehody od roku 1998. Stále se vzdělávám a ráda učím nové věci. Ráda bych se naučila perfektně účetnictví a daňovou evidenci v praxi. Mám rekvalifikační kurzy, pracovala jsem 4 měsíce v programu pohoda, jako fakturantka a pomocná administrativa, naváděla faktury, dělala administrativu okolo a archivaci. Jako OSVČ jsem si zpracovávala daňovou evidenci sama. Ale chtěla bych znát víc.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45