Foto: Jana Š.
ID 1002464

Jana Š. 47 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Háje + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Chodov + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Krč + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Kunratice + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Michle + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Šeberov + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Nusle + 1 km ochota dojíždět Mapa Jesenice (okres Praha-západ) + 5 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vyučení bez maturity

SOU Náhorní 525/1

Prodavač

1992 – 1995Vyučení

Praxe 28 let a 4 měsíce

TE*********r.o

Fakturant/ka / skladová referentka

listopad 2022 – červenec 2024 1 rok a 9 měsíců

Evidence a správa nákupních a prodejních faktur a dobropisů. Samostatné vedení skladové evidence, příjem, výdej, převody mezi sklady, zálohové doklady, rozpouštění vedlejších pořizovacích nákladů do pořizovacích cen zboží. Zodpovědnost za bezproblémový chod e-shopu, včetně objednávek u dodavatele, optimalizace skladových zásob, objednávky od zákazníků, dodací listy, fakturace, zajištění včasné expedice, vyřizovaní reklamací a vrácení zboží. Koordinace s externím skladem, oddělením nákupu a obchodu. Správa databáze dodavatelů a zákazníků. Měsíční spolupráce s účetní při vyrovnání účtu 131.

Wi*****.o.

Fakturant/ka

březen 2019 – říjen 2022 3 roky a 8 měsíců

Faktury přijaté zbožové, opravné daňové doklady, rozpouštění vedlejších pořizovacích nákladů do pořizovacích cen zboží, přijaté zálohové faktury za zboží. Skladové příjemky, výdejky, převody mezi sklady, záměny, evidence a předávání vzorků. Faktury vydané, řešení nedodaného zboží, dobropisy, vratky. Správa adresáře zákazníků. Administrativa spojená s oběhem účetních dokladů. Spolupráce s účetní na saldech a závěrkách účtů 131, 132, 139, 311, 321. Spolupráce na měsíčních a ročních závěrkových operacích.

MB*********.o.

Fakturant/ka / Asistentka kanceláře

červenec 2017 – prosinec 2018 1 rok a 6 měsíců

Administrativní podpora společnosti . Pravidelné týdenní reporty, vedení a správa karet PHM, příprava předávacích protokolů, dohled a kontrola reklamací v CRM. faktury přijaté, zálohové listy přijaté. Práce s bankou - příprava platebních žádostí, import/export dat, výpisy.

Yv*****.o.

Vedoucí / manažer prodejny

březen 2009 – duben 2017 8 let a 2 měsíce

Objednávky, příjem zboží, kontrola dodaného zboží, převody zboží na jiné prodejny, nahrávání DL do interního systému, sledování a optimalizace skladových zásob, inventury pravidelné i namátkové. Základy pro mzdovou účtárnu, plánování a evidence docházky cca 15-20 lidí (jak zaměstnanců, tak brigádníků pro dvě prodejny, rovnoměrné i nerovnoměrné rozvržení pracovní doby). Zodpovědnost za celkový vzhled a chod prodejny, dodržování marketingových akcí, merchandising, sledování statistik prodeje a jejich reporting.

Pr*****.o.

Vedoucí / manažer prodejny

únor 2008 – únor 2009 1 rok a 1 měsíc

Objednávky, příjem zboží, kontrola dodaného zboží, sledování a optimalizace skladových zásob, inventury pravidelné i namátkové

Dr*****ker

Regionální obchodní manažer (2007), Vedoucí prodejny(2000-2006)

září 2000 – říjen 2007 7 let a 2 měsíce

Zodpovědnost za chod svěřených prodejen 18 – 25 (5 s lékárnou). Plánování, provádění a uzavření pravidelných i mimořádných inventur. Pohovory a nábor nových zaměstnanců (včetně smluv). Organizace práce při rekonstrukci nebo otevření nové prodejny.

Mu*****.s.

Operátorka

květen 2000 – srpen 2000 4 měsíce

Telefonické jednání s klienty (vymáhání pohledávek).

Ro*****.o.

Prodavačka, zástup vedoucí prodejny

září 1995 – květen 2000 4 roky a 9 měsíců

Práce s pokladnou a platebním terminálem, kontrola správnosti operací a řešení nesrovnalostí. Doplňování zboží, práce na prodejně.

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Teamwork, Teams, ABRA GEN, Stormware Pohoda

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45