Veronika M. 49 let , životopis 1387500
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Veselí nad Moravou + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Obchodní zástupce Recepční v administrativě Vedoucí provozu / provozní Vedoucí úseku prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola oděvní Strážnice
Modelářství a návrhářství oděvů
září 1989 – červen 1994SŠ s maturitou
Praxe 30 let a 3 měsíce
Rá*****.o.
Fakturant/ka
listopad 2024 – listopad 2024 1 měsíc
Finanční operace v systému Helios, evidence skladových zásob, vedení hlavní pokladny
Pe*****.s.
Operátor výroby
květen 2024 – říjen 2024 6 měsíců
Řízení výroby, kontrola jakosti, kontrola zařízení pro výstupní data.
RO*****.o.
Fakturant/ka
listopad 2019 – duben 2024 4 roky a 6 měsíců
Vystavování faktur a dobropisů, evidence skladových zásob, příjem a zpracování objednávek od dealerů a dodavatelů zboží, úzká kooperace se skladem, dispečinkem a nákupčími. archivace účetních dokladů.
YA*********.o.
Fakturantka / administrativní pracovník
říjen 2018 – září 2019 1 rok
Vedení hlavní pokladny, fakturace, příjem peněz od řidičů a dealerů, hotovostní platby, proplácení dokladů, odvody do banky, vyřizování stravenek, vedení účetní evidence tržeb a odvodů
Ba*****mčí
Asistentka jednatele společnosti
únor 2017 – září 2018 1 rok a 8 měsíců
Asistentka jednatele, podpora importu-exportu, překlady , vedení agendy jednatele společnosti, překlady
IT*******.o.
Fakturantka / administrativní pracovník
březen 2010 – prosinec 2016 6 let a 10 měsíců
Fakturantka, příjem objednávek, komunikace se zákazníky, reklamace, monitorování cen a zboží. Práce v účetním programu FIS a zákaznických platformách EDI,TIMS, Metrolink. Spolupráce s expedicí - logistika
Ma*********ená
Mateřská dovolená
listopad 2002 – březen 2010 7 let a 5 měsíců
Výchova dětí
IT*******.o.
Asistentka ředitele společnosti
červenec 1996 – říjen 2002 6 let a 4 měsíce
Asistentka jednatele, podpora importu-exportu, překlady , vedení agendy jednatele společnosti
Hl*****lie
Au pair
červenec 1994 – červen 1996 2 roky
Pomoc hostitelské rodině v zahraničí s péčí o děti a o domácnost.
Jazyky
italštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Práce v účetním programu FIS a zákaznických platformách EDI,TIMS, Metrolink
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Mám ráda práci s lidmi, ať už osobně, telefonicky či e-mailem. Mý nadřízený v předchozích pozicích v zaměstnání oceňoval zejména mé komunikační schopnosti, flexibilitu, cílevědomost a pracovní nasazení. Nejen, že jsem se přizpůsobila odlišnému pracovnímu stylu, ale vytvořila jsem si stabilní a přátelské vztahy s nadřízenými i kolegy. Během mé pracovní kariéry jsem absolvovala zahraniční pracovních pobyty, kde jsem získala zkušenosti, samostatnost, a dokázala svoji přizpůsobivost a potřebu neustále se učit a zlepšovat. Ovládám administrativu a práci s počítačem. Hovořím a píši italským jazykem.
Kurzy
Italský jazyk
Scuola Leonardo da Vinci Roma
listopad 1993