Bc. Martina D. 50 let , životopis 1277847
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Olomouc + 20 km ochota dojíždět Mapa Nová Hradečná + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Administrativní pracovník Aranžér Business Development Manager Designer Ekonom Facility Manager Office manager Project manager organizačně-ekonomický Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Intermezzo Praha
Škola interiérového designu
září 2017 – červen 2019Vyšší odborné
Česká škola Feng Shui Praha
Feng Shui
září 2011 – červen 2012Vyšší odborné
Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s.
Podniková ekonomika a management
září 2008 – červen 2011Bakalářské
Střední zemědělská škola Šumperk
Zootechnika
září 1988 – červen 1992SŠ s maturitou
Praxe 31 let a 7 měsíců
Su*******r.o
Facility asistent
červen 2024 – dosud 7 měsíců
Evidence a analýza nákladů, správa budov a majetku, administrativní činnost, aktivní práce se CRM, Fusio a orientace v interním systému, technické dokumentace, komunikace s úřady, správa autoparku, nastavování odpadových procesů, výběrová řízení v oblasti správy budov a majetku.
Be*******.o.
Manažer(jednatel) / ekonom-účetní
listopad 2011 – dosud 13 let a 2 měsíce
Zajištění provozního a ekonomického chodu společnosti, zpracování účetní evidence a výkazů, zajišťování přípravy smluvních dokumentů, aktivní spolupráce na firemních projektech, administrativní činnost, příprava podkladů a reportů pro manažerské rozhodování, telefonický a emailový kontakt, komunikace s externími partnery, zajišťování marketingové podpory.
Be*******.o.
Interiérový designer - technik
květen 2017 – červen 2024 7 let a 2 měsíce
Příprava komplexních řešení bydlení; -provádění projektové činnosti, -komunikace s klienty a zpracovávání jejich požadavků; -detailní doladění 3D modelů, vizualizací a prezentací; -příprava a prezentace návrhů klientům; -komunikace s dodavateli; -poskytování poradenství investorům a vlastníkům nemovitostí; -zabezpečení a realizace procesu zakázek a stavebních prací -dekoratér interiérů
Go*****.o.
Účetní / administrativa
říjen 2009 – listopad 2011 2 roky a 2 měsíce
Zpracování účetní evidence a výkazů, administrativní činnost, samostatná příprava podkladů a reportů, evidence, zakládání a vyhledávání.
Ra*********.o.
Manažer provozovny, účetní / administrativa
červenec 1999 – září 2009 10 let a 3 měsíce
Odpovědnost za chod celé provozovny, vedení a výběr zaměstnanců, skladové hospodářství, objednávání a přijímání zboží, vedení účetnictví a účetních výkazů pro daňové účely, zajišťování marketingové podpory, administrativní činnost
H *********tví
OSVČ
únor 1995 – červen 1999 4 roky a 5 měsíců
Vedení účetnictní a zpracování daňových výkazů pro drobné a střední podnikatele.
GH*********ize
Ekonom / účetní, administrativa
červen 1994 – leden 1995 8 měsíců
Vedení účetnictví a zpracovávání účetních výkazů pro daňové účely, administrativní činnost, samostatná příprava podkladů a reportů, telefonický a emailový kontakt.
Ok*******VZP
Nižší úředník
květen 1994 – červen 1994 2 měsíce
Evidence receptů
Ka*******iny
Zahradní technik
říjen 1992 – srpen 1993 11 měsíců
vysazování rostlin, expedice
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
T - traktory
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
- Lay Out- grafické rozložení plochy - Pinterest - vytváření tématických kolekcí - Ježek software Duel- účetní software
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Obchodní dovednosti
Kurzy
Rekvalifikační kurz - Základy obsluhy OP
Rozšíření uživatelských znalostí
květen 2008
Rekvalifikační kurz účetnictví
Účetnictví, podnikatelství, právní nauka, výpočetní technika, hospodářská korespondence 1993-1994
červen 1994