Eva Č. 44 let , životopis 1382967
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Moravský Krumlov + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Finanční účetní Písařka Recepční v administrativě Referent Správce vozového parku Účetní Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SPŠ strojní Třebíč
Management strojírenství
září 1994 – červen 1998SŠ s maturitou
Praxe 24 let a 5 měsíců
Pe*****.o.
Expedientka
leden 2020 – dosud 4 roky a 11 měsíců
Tvorba denního plánu výroby, zadávání dat do PC, objednávky, zákaznická linka, email, stahování dat z PC řidičů, tvorba DL a hotovostních faktur.
Ne*******jmo
Dispečerka DZS ( sanitky )
2016 – prosinec 2019 4 roky
Pracoviště Moravský Krumlov - kompletní zajištění chodu DZS, vedení řidičů, příjem objednávek k transportu - zápis a zpracování dat, plánování tras, spolupráce s RZS, rozpis směn řidičů, zpracování výkazů pro mzdy, spolupráce s hlavním dispečinkem ve Znojmě, obsluha ústředny celé polikliniky, příjem zdravotnické korespondence a vzorků k transportu.
Ma*****ice
administrativní pracovník, účetní
leden 2015 – prosinec 2015 1 rok
fakturace, cestovní příkazy, vedení skladu, inventury dokladů a majetku, korespondence, archivace a spisová služba, vyřizování požadavků na nákup a opravy majetku, telefonní ústředna.
Ja*****.o.
Účetní
leden 2013 – prosinec 2014 2 roky
Účetnictví, vedení a správa pokladen, fakturace, DPH, odbyt, banka, ceníky, komunikace se zákazníky, objednávky, sklad, cestovní výkazy, stravenky, stahování dat z pokladen a notebooků, statistiky, hlášení, korespondence, archivace.
Ha*******.o.
Účetní
2012 – 2012 6 měsíců
Účetnictví - fakturace, pokladna, účtování výroby, skladu, tvorba cen, správa restauračního systému Agnis, cestovní výkazy, stravné, DPH, objednávky, organizace firemních akcí, personalistika.
Mě*********lov
Účetní a technik
2007 – 2012 5 let a 6 měsíců
Účetnictví - fakturace, pokladna, ceniny, mzdy, personální agenda, vedení skladu, objednávky, nákup, DPH, silniční daň, cestovní výkazy, stravné, korespondence, evidence a správa majetku, inventarizace, ochranné prostředky, přímý prodej dřeva, komunikace se zákazníky, evidence číselníků těžby dřeva, zastupování jednatele.
Im*********.s.
Účetní, asistentka ředitele
2003 – 2007 4 roky a 6 měsíců
Účetnictví- fakturace, banka, pokladna, cestovní příkazy, sklady, hlášení vývozu do EU a mimo EU, statistiky, DPH, silniční daň, korespondence, komunikace se zákazníky, reklamace, zpracování výkazů pro ředitele.
SA*****.o.
Technicko - administrativní pracovník
2000 – 2003 3 roky a 6 měsíců
Praxe v rámci rekvalifikace, poté HPP. Pokladna, sklad, mzdové podklady, cestovní příkazy, korespondence, telefonní ústředna, správa pohledávek.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
němčinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Účetní programy Double, Apertum, Imes, Kosys, Kytička
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Kurz první pomoci.
Kurzy
Archivní a spisová služba
Archivní a spisová služba.
2015