Mgr. Lenka F. 46 let , životopis 1363418
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Valašské Meziříčí + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Písařka Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Správce vozového parku Tlumočník, překladatel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Střední průmyslová škola strojírenská, Olomouc
Strojírenství
září 2013 – květen 2014SŠ s maturitou
Masarykova univerzita Brno
Učitelství Matematika - Německý jazyk pro SŠ
září 1996 – květen 2002Vysokoškolské
Praxe 21 let a 5 měsíců
AV*****.o.
Environmental Specialist
červen 2018 – duben 2024 5 let a 11 měsíců
Úspěšná implementace normy ISO 14001:2015 - systému environmentálního managementu ve společnosti. V roce 2021 v Hranicích a 2023 v Brně (zakončeno certifikací od TÜV SÜD): Analýza, hodnocení a aktualizace rizik a příležitostí pro životní prostředí; závazných povinností (relevantních zákonů, nařízení, smluvních podmínek atp.); aspektů a jejich dopadů; zainteresovaných stran; spotřeb a produkce odpadů. Shromáždění, evidence a udržování aktuálnosti bezpečnostních listů v excelu + nově řízení těchto dokumentů v ERP systému PSI Penta. Provádění interních auditů. Aktivní účast při kontrole Inspekce ŽP, interních auditů mateřskou společností a certifikačních orgánů. Komunikace s odpadářskými firmami (smlouvy a jejich změny, domlouvání odvozů, řešení problémů s odvozy atd.). Spolupráce s odděleními nákupu, výroby, FM a BOZP napříč pobočkami. Spolupráce s externí ekoložkou ve výrobních prostorách (ILNO, označování sběrných nádob atp.). Vydávání a aktualizace vnitřních předpisů pro oblast životního prostředí. Podpora zaměstnanců pro kladný přístup k otázkám ekologie (informace zaměstnancům pomocí řízených "Environmental newsletter"). Účast na pravidelných poradách "Global management meeting" pořádaných měsíčně mateřkou firmou prostřednictvím Teams meetingů a jednou ročně F2F a na individuálních poradách Senior Environmental Managera mateřské společnosti.
AV*****.o.
Správce spisovny
leden 2018 – duben 2024 6 let a 4 měsíce
Správa tištěných dokumentů ve spisovně v pobočce Hranice, zahrnující kompilaci dokumentů, jejich systematické katalogizování a likvidaci dokumentů po uplynutí skartační lhůty. Implementace nového systému pro evidenci dokumentů v Excelu, zvýšení přehlednosti a zefektivnění jejich správy. Úspěšná redukce nadbytečných dokumentů ve spisovně po schválení managementem (koordinace skartace ve spolupráci se skartační firmou - 10 tun dokumentů).
AV*****.o.
ISO-Administrátor
únor 2007 – květen 2018 11 let a 4 měsíce
Řízení interní dokumentace (směrnice, instrukce, příkazy, rozhodnutí) s využitím Excelu pro sledování aktualizací a zajištění řízené distribuce. Organizace připomínkového řízení. Spolupráce na vytváření řízené dokumentace (zejm. postupových diagramů) Implementace Document Management Systemu, včetně výběru vhodného poskytovatele DMS. Zavedení správy externí dokumentace (normy), zajištění evidence a aktualizací, řízená distribuce. Správa kaizenů (evidence a aktualizace kaizenů, organizace připomínkového řízení ke kaizenům, organizace rozhodovacích porad managementu ke kaizenům, příprava podkladů pro výpočet odměn zaměstnancům) Role interního auditora s důrazem na dodržování ISO standardů. Překladatelství (NJ, AJ).
Eu*********.o.
Asistentka ředitele
leden 2006 – prosinec 2006 1 rok
Zajišťování administrativy. Překlady 8D reportů z a do NJ. Překlady interních předpisů. Efektivní správa kanceláře. Optimalizace admin. procesů.
AK*********kce
Asistentka majitele
červen 2005 – prosinec 2005 7 měsíců
Zajištění kompletních administrativních, překladatelských služeb. Optimalizace administrativních procesů. Příprava propagačních materiálů - komunikace návrhů s reklamní agenturou. Realizace překladů NJ/CZ ve spolupráci s rodilým mluvčím. Tlumočení během obchodních jednání majitele s klienty. Reprezentace firmy na veletrzích a kongresech jako hosteska. Zefektivnění kancelářského provozu
Gy*********ice
Učitelka
září 2004 – červen 2005 10 měsíců
Vyučování matematiky a německého jazyka.
Gy*******tín
Učitelka matematiky a německého jazyka na gymnáiu
září 2002 – červen 2004 1 rok a 10 měsíců
Učitelka matematiky a německého jazyka.
IS*********íčí
Učitelka německého jazyka odpoledního kurzu pro dospělé
září 2002 – červen 2003 10 měsíců
Učitelka zájmového kurzu německého jazyka pro dospělé.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
němčinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
InventorNováček
ERP a účetní software
Altus VarioZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Manažer EMS
Roční kurz, závěrečná zkouška, certifikát.
květen 2021
Manažer kvality
Roční kurz, závěrečná zkouška, certifikát.
červen 2013
Personální činnosi v malé a střední firmě
Základy presonalistiky. Pracovně - právní korespondence. Odměňování zaměstnanců a zaměstnanecká agenda.
červen 2012