Ing. Eva B. 48 let , životopis 1163742
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Ekonom Office manager Project manager organizačně-ekonomický Provozní ředitel / manažer
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
Ekonomika a management
1994 – 1999Vysokoškolské
Gymnázium
matematika fyzika
1990 – 1994SŠ s maturitou
Praxe 24 let a 6 měsíců
Se*******.s.
Ekonomka nákupu a prodeje
leden 2024 – dosud 11 měsíců
Mým úkolem bylo nastavit procesy a stabilizovat oddělení nákupu ve společnosti. Mými úkoly na této pozici jsou: • Zanalyzování a nastavení cenotvorby • Zavedení systému objednávání zboží • Optimalizace nákupních a skladovacích procesů • Zodpovědnost za skladové hospodářství, nastavení optimální výše zásob • Navázání a prohlubování spolupráce s výhradními dodavateli • Podpora obchodního oddělení
CI*****.s.
Manažerka zahraničního obchodu, reporting specialista
prosinec 2013 – prosinec 2023 10 let a 1 měsíc
Mým úkolem ve firmě CIUR a.s. bylo nejdříve nastavit procesy a kontrolní mechanismy ve společnosti. V současnosti mám na starosti zahraniční obchod a reporting. Mými úkoly na této pozici jsou: • Systémová spolupráce s jednotlivými odděleními společnosti • Ekonomické analýzy pro vedení společnosti • Nastavení a sledování dodržování kontrolních mechanismů ve společnosti • Odpovědnost za dodržování kritérií na kvalitu výrobků ve spolupráci s oddělením vývoje • Příprava podkladů pro ISO certifikaci a mezinárodní certifikace výrobků • Komunikace a navazování vztahů se zahraničními partnery, zjišťování a řešení jejich požadavků • Aktivní podíl na rozvoji firmy ve vývoji nových výrobků a dohled nad jejich realizací • Spolupráce na vytváření image společnosti • Zajišťování a organizace veletrhů a odborných školení
TP*******.o.
Asistentka daňového poradce
říjen 2012 – červen 2013 9 měsíců
• Ověřování účetnictví z daňového hlediska • Zpracování daňových přiznání • Příprava a zpracování odborných stanovisek pro české a zahraniční klienty
In*******la)
Výuka předmětů
září 2011 – červen 2012 10 měsíců
Výuka předmětů Business a Ekonomie v anglickém jazyce
Te*********.o.
Projektová manažerka a finanční kontrolorka
listopad 2009 – březen 2011 1 rok a 5 měsíců
Do firmy Temps Concept s.r.o. jsem nastoupila za účelem převzetí společnosti investorem. Mým úkolem bylo: • Příprava veškeré dokumentace a procesu převzetí společnosti novým investorem • Příprava dokumentace pro insolvenční soud a podílení se na konkurzním řízení • Ekonomické a finanční analýzy • Komplexní daňová správa
Bl*********.o.
Delegátka
září 2008 – květen 2009 9 měsíců
Delegátka, Hurghada, Egypt
Čl*******.s.
Finanční manažerka na misi v Trincomalee, Sri Lanka
duben 2007 – prosinec 2007 9 měsíců
Do Člověka v tísni, o.p.s. jsem nastoupila za účelem řídit záchranou misi na Sri Lance po ekonomické stránce. Mými hlavními úkoly byly: • Odpovědnost za finanční rozpočet mise, vedení účetnictví • Odpovědnost za formální správnost uzavíraných smluv a administrativních dokumentů odpovídající sri lanskému a českému právnímu řádu a předpisům • Jednání s donory, bankami a místními úřady, účast na tendrech a sledování plateb od investorů • Řízení cash flow a tvorba finančních analýz projektových nákladů • Vedení finančních a administrativních spolupracovníků, mzdová agenda místních zaměstnanců
LA*****.s.
Ekonomická manažerka
říjen 2001 – březen 2007 5 let a 6 měsíců
Do firmy LAKTOS, a.s. jsem nastoupila do ekonomického oddělení, kde jsem se postupně vypracovala až na pozici ekonomické manažerky, kde mou náplní práce bylo zejména: • Odpovědnost za implementaci systému vývozních náhrad z fondu EU a jejich čerpání • Podíl na vytváření koncepce firemní strategie • Tvorba analýz pro obchodní manažery • Vyjednávání finančních a obchodních podmínek s bankami • Příprava obchodních smluv • Zpracování auditu a komplexní daňová agenda • Vedení pracovního týmu a zaškolování nových zaměstnanců
Fo*********.o.
Účetní
březen 1997 – srpen 2000 3 roky a 6 měsíců
Práce na zkrácený úvazek (25 hodin/týdně) při studiu na vysoké škole
Ka*******sko
Asistentka daňového poradce
říjen 1999 – leden 2000 4 měsíce
Odborná praxe
Jazyky
ruštinazačátečník
němčinastředně pokročilá
angličtinapokročilá
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
ERP a účetní software
K2Pokročilý
Money S5Pokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Práce s účetním programem Pohoda, Helios, SB Komplet, ISO, Jedno, Navision
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Další dovednosti
Zodpovědný a aktivní přístup ke svěřeným úkolům, analytické myšlení, vytrvalost, selský rozum, systematický způsob práce, zaměřená na výsledek a prospěšnost.
Kurzy
Kurz manažerských dovedností
2017
Certifikát Bilanční účetní
2006
Certifikát Účetní Asistent
2005
Mezinárodní jazyková zkouška TOEFL - anglický jazyk
2001
Mezinárodní zkouška ZDaF - německý jazyk
2000