Není foto: Ing. Eva B.
ID 1163742

Ing. Eva B. 48 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně

Ekonomika a management

1994 – 1999Vysokoškolské

Gymnázium

matematika fyzika

1990 – 1994SŠ s maturitou

Praxe 24 let a 5 měsíců

Se*******.s.

Ekonomka nákupu a prodeje

leden 2024 – dosud 10 měsíců

Mým úkolem bylo nastavit procesy a stabilizovat oddělení nákupu ve společnosti. Mými úkoly na této pozici jsou: • Zanalyzování a nastavení cenotvorby • Zavedení systému objednávání zboží • Optimalizace nákupních a skladovacích procesů • Zodpovědnost za skladové hospodářství, nastavení optimální výše zásob • Navázání a prohlubování spolupráce s výhradními dodavateli • Podpora obchodního oddělení

CI*****.s.

Manažerka zahraničního obchodu, reporting specialista

prosinec 2013 – prosinec 2023 10 let a 1 měsíc

Mým úkolem ve firmě CIUR a.s. bylo nejdříve nastavit procesy a kontrolní mechanismy ve společnosti. V současnosti mám na starosti zahraniční obchod a reporting. Mými úkoly na této pozici jsou: • Systémová spolupráce s jednotlivými odděleními společnosti • Ekonomické analýzy pro vedení společnosti • Nastavení a sledování dodržování kontrolních mechanismů ve společnosti • Odpovědnost za dodržování kritérií na kvalitu výrobků ve spolupráci s oddělením vývoje • Příprava podkladů pro ISO certifikaci a mezinárodní certifikace výrobků • Komunikace a navazování vztahů se zahraničními partnery, zjišťování a řešení jejich požadavků • Aktivní podíl na rozvoji firmy ve vývoji nových výrobků a dohled nad jejich realizací • Spolupráce na vytváření image společnosti • Zajišťování a organizace veletrhů a odborných školení

TP*******.o.

Asistentka daňového poradce

říjen 2012 – červen 2013 9 měsíců

• Ověřování účetnictví z daňového hlediska • Zpracování daňových přiznání • Příprava a zpracování odborných stanovisek pro české a zahraniční klienty

In*******la)

Výuka předmětů

září 2011 – červen 2012 10 měsíců

Výuka předmětů Business a Ekonomie v anglickém jazyce

Te*********.o.

Projektová manažerka a finanční kontrolorka

listopad 2009 – březen 2011 1 rok a 5 měsíců

Do firmy Temps Concept s.r.o. jsem nastoupila za účelem převzetí společnosti investorem. Mým úkolem bylo: • Příprava veškeré dokumentace a procesu převzetí společnosti novým investorem • Příprava dokumentace pro insolvenční soud a podílení se na konkurzním řízení • Ekonomické a finanční analýzy • Komplexní daňová správa

Bl*********.o.

Delegátka

září 2008 – květen 2009 9 měsíců

Delegátka, Hurghada, Egypt

Čl*******.s.

Finanční manažerka na misi v Trincomalee, Sri Lanka

duben 2007 – prosinec 2007 9 měsíců

Do Člověka v tísni, o.p.s. jsem nastoupila za účelem řídit záchranou misi na Sri Lance po ekonomické stránce. Mými hlavními úkoly byly: • Odpovědnost za finanční rozpočet mise, vedení účetnictví • Odpovědnost za formální správnost uzavíraných smluv a administrativních dokumentů odpovídající sri lanskému a českému právnímu řádu a předpisům • Jednání s donory, bankami a místními úřady, účast na tendrech a sledování plateb od investorů • Řízení cash flow a tvorba finančních analýz projektových nákladů • Vedení finančních a administrativních spolupracovníků, mzdová agenda místních zaměstnanců

LA*****.s.

Ekonomická manažerka

říjen 2001 – březen 2007 5 let a 6 měsíců

Do firmy LAKTOS, a.s. jsem nastoupila do ekonomického oddělení, kde jsem se postupně vypracovala až na pozici ekonomické manažerky, kde mou náplní práce bylo zejména: • Odpovědnost za implementaci systému vývozních náhrad z fondu EU a jejich čerpání • Podíl na vytváření koncepce firemní strategie • Tvorba analýz pro obchodní manažery • Vyjednávání finančních a obchodních podmínek s bankami • Příprava obchodních smluv • Zpracování auditu a komplexní daňová agenda • Vedení pracovního týmu a zaškolování nových zaměstnanců

Fo*********.o.

Účetní

březen 1997 – srpen 2000 3 roky a 6 měsíců

Práce na zkrácený úvazek (25 hodin/týdně) při studiu na vysoké škole

Ka*******sko

Asistentka daňového poradce

říjen 1999 – leden 2000 4 měsíce

Odborná praxe

Jazyky

ruštinazačátečník

němčinastředně pokročilá

angličtinapokročilá

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

ERP a účetní software

K2Pokročilý

Money S5Pokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Práce s účetním programem Pohoda, Helios, SB Komplet, ISO, Jedno, Navision

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Další dovednosti

Zodpovědný a aktivní přístup ke svěřeným úkolům, analytické myšlení, vytrvalost, selský rozum, systematický způsob práce, zaměřená na výsledek a prospěšnost.

Kurzy

Kurz manažerských dovedností

2017

Certifikát Bilanční účetní

2006

Certifikát Účetní Asistent

2005

Mezinárodní jazyková zkouška TOEFL - anglický jazyk

2001

Mezinárodní zkouška ZDaF - německý jazyk

2000

Zájmy

• Cestování (africký kontinent a Dálný Východ) • Seberozvoj a zdravý životní styl • Sport – fitness, plavání

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45