Není foto: H. P.
ID 1312400

H. P.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Rakovník + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Fakulta financí a účetnictví VŠE Praha

Účetnictví a finanční řízení podniku

únor 1997 – červen 1999Vysokoškolské

Fakulta financí a účetnictví VŠE Praha

Účetnictví a finanční řízení podniku

září 1993 – září 1996Bakalářské

Gymnázium Komenského Havířov

Gymnázium (čtyřleté všeobecné)

září 1989 – červen 1993SŠ s maturitou

Praxe 20 let a 3 měsíce

St*****.p.

ekonom - specialista

říjen 2012 – duben 2024 11 let a 7 měsíců

- vedení agendy inventarizační a škodní komise (poradní komise generálního ředitele); - vedení agendy úroků z prodlení (vyčíslení, předání k fakturaci, zveřejnění v rámci podniku a evidenci v rámci roku); - příprava technické části veřejné zakázky na pojištění majetku, odpovědnosti podniku, cestovního pojištění; - přihlašování zaměstnanců k cestovnímu pojištění; - vedení agendy pojištění majetku, odpovědnosti podniku a zaměstnanců, cestovního pojištění; - vedení agendy pojištění vozidel (od května 2023); - hlášení pojistných událostí a komunikace s pojišťovnami a autoservisem; - tvorba a revize vnitropodnikových směrnic, např. oběh dokladů; - ekonomické analýzy dle požadavků vedení; - evidence dokumentů ve spisové službě; - vystavování faktur za dodané výrobky (od května 2023). Během této doby jsem se aktivně podílela na nastavení elektronizace dokumentace v oblasti žádanek, objednávek a přijatých faktur.

St*****.p.

referent útvaru hospodářské správy

březen 2011 – září 2012 1 rok a 7 měsíců

- příprava smluv a objednávek pro opravy a údržby objektů, zajištění stravování, likvidaci odpadů, pronájem bytových a nebytových prostor; - koordinace vybavování kanceláří; - příruční pokladna se stálou zálohou pro provozní výdaje

St*****.p.

vedoucí útvaru všeobecné účtárny

srpen 1999 – únor 2006 6 let a 7 měsíců

- kontrola účetních dokladů mimo mzdovou agendu (přijaté faktury, majetek, sklady, pokladny korunová a valutová, kantýna, platební karty, cestovní příkazy, nedokončená výroba); - kontrola měsíční a roční účetní závěrky; - dokladová inventarizace během roční závěrky; - metodické vedení účetní evidence v podniku; - nastavení výrobního systému z účetního pohledu; - připomínkování smluv; - spolupráce s auditory; - práce v inventarizační a škodní komisi (poradní orgány generálního ředitele);

KO*********.o.

asistentka ředitele

září 1996 – únor 1997 6 měsíců

skladové hospodářství, příprava podkladů pro účetní, příprava veletrhu

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Psaní všemi desetiExpert

Další programy a počítačové znalosti

Účetní program RIS2000

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Zájmy

kreativní činnosti - háčkování, práce s papírem, zpracování přírodnin zahradničení a zpracování ovoce, zeleniny a bylin

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45