H. P. , životopis 1312400
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Ekonom Fakturant/ka Finanční účetní Pokladní Referent Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta financí a účetnictví VŠE Praha
Účetnictví a finanční řízení podniku
únor 1997 – červen 1999Vysokoškolské
Fakulta financí a účetnictví VŠE Praha
Účetnictví a finanční řízení podniku
září 1993 – září 1996Bakalářské
Gymnázium Komenského Havířov
Gymnázium (čtyřleté všeobecné)
září 1989 – červen 1993SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 3 měsíce
St*****.p.
ekonom - specialista
říjen 2012 – duben 2024 11 let a 7 měsíců
- vedení agendy inventarizační a škodní komise (poradní komise generálního ředitele); - vedení agendy úroků z prodlení (vyčíslení, předání k fakturaci, zveřejnění v rámci podniku a evidenci v rámci roku); - příprava technické části veřejné zakázky na pojištění majetku, odpovědnosti podniku, cestovního pojištění; - přihlašování zaměstnanců k cestovnímu pojištění; - vedení agendy pojištění majetku, odpovědnosti podniku a zaměstnanců, cestovního pojištění; - vedení agendy pojištění vozidel (od května 2023); - hlášení pojistných událostí a komunikace s pojišťovnami a autoservisem; - tvorba a revize vnitropodnikových směrnic, např. oběh dokladů; - ekonomické analýzy dle požadavků vedení; - evidence dokumentů ve spisové službě; - vystavování faktur za dodané výrobky (od května 2023). Během této doby jsem se aktivně podílela na nastavení elektronizace dokumentace v oblasti žádanek, objednávek a přijatých faktur.
St*****.p.
referent útvaru hospodářské správy
březen 2011 – září 2012 1 rok a 7 měsíců
- příprava smluv a objednávek pro opravy a údržby objektů, zajištění stravování, likvidaci odpadů, pronájem bytových a nebytových prostor; - koordinace vybavování kanceláří; - příruční pokladna se stálou zálohou pro provozní výdaje
St*****.p.
vedoucí útvaru všeobecné účtárny
srpen 1999 – únor 2006 6 let a 7 měsíců
- kontrola účetních dokladů mimo mzdovou agendu (přijaté faktury, majetek, sklady, pokladny korunová a valutová, kantýna, platební karty, cestovní příkazy, nedokončená výroba); - kontrola měsíční a roční účetní závěrky; - dokladová inventarizace během roční závěrky; - metodické vedení účetní evidence v podniku; - nastavení výrobního systému z účetního pohledu; - připomínkování smluv; - spolupráce s auditory; - práce v inventarizační a škodní komisi (poradní orgány generálního ředitele);
KO*********.o.
asistentka ředitele
září 1996 – únor 1997 6 měsíců
skladové hospodářství, příprava podkladů pro účetní, příprava veletrhu
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Psaní všemi desetiExpert
Další programy a počítačové znalosti
Účetní program RIS2000
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení