Foto: Eva  Š.
ID 1186371

Eva Š. 44 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Nusle + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Administrativní pracovník

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

říjen 2000 – květen 2005Vysokoškolské

Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Šumperk, Hlavní třída 31

Podniková ekonomie

září 1995 – červen 2000SŠ s maturitou

Praxe 14 let a 2 měsíce

Si********* 13

Ekonom obchodu

září 2015 – dosud 9 let a 3 měsíce

- zpracování nabídek a zakázek v SAP, jejich ekonomická správa a uzavírání - zpracování projektů v SAP, jejich příprava v nabídkové části, kalkulace, správa v SAP během jejich životnosti, controlling projektů - spolupráce s obchodním týmem, jejich ekonomická podpora, spolupráce s výrobními závody - komunikace se zákazníky a přepravci, poskytování zákaznické podpory - správa pohledávek, zápočty pohledávek a závazků, spolupráce s účetním oddělením - vystavování režijních objednávek v SAP - vystavování faktur na zákazníky - příprava podkladů pro interní audity a jejich absolvování, RIC testování

Si*******a 4

Ekonom

červen 2007 – září 2010 3 roky a 4 měsíce

příprava a sestavování kalkulací projektů ve spolupráci s PM a Sales manager včetně rekalkulací a konečných kalkulací správa projektů v SAP (plánování, správa, fakturace na zákazníka, měsíční uzávěrka, reporting, pohledávky, forecast, investice) příprava nabídek a smluv (cenové, platební a daňové podmínky podmínky) včetně evidence a archivace nabídek a smluv LoA proces v oblasti financí příprava podkladů pro audity a jejich absolvování: ISO, KPMG, interní audity Siemens, Complience, ECC platební styk, pojištění, směrnice zakládání nákupních požadavků komerční schvalování dodavatelských faktur

EX*******a 6

Aviation Administrative Coordinator

listopad 2005 – květen 2007 1 rok a 7 měsíců

zpracovávání dodacích listů do programu AVR, vypracování inventur – stock reconciliation/oil loss komunikace se zákazníky, sjednávání cen a jejich statistika, fakturace vypracovávání celních podkladů týkajících se vývozů paliva zpracování nákupů paliva, kontrola kvality produktu, výpočet provizí pro handlingové společnosti správa účtů v programu SUN - USD, CZK a Cash účtu administrativní podpora managera, komunikace s centrálou

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

SAPZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zájmy

Cestování, četba, sport, kultura

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45