Foto: Zuzana R.
ID 1390741

Zuzana R. 48 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Ostrava + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Office manager Pracovník back office

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Fakulta ekonomická VŠB - TU Ostrava

Podniková ekonomika a management

září 1994 – červen 2000Vysokoškolské

Gymnázium Hladnov a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Ostrava, příspěvková organizace

Gymnázium (Všeobecné)

září 1990 – červen 1994SŠ s maturitou

Praxe 25 let

UN*********.s.

ekonom divize, vedoucí útvaru podpory prodeje, manažer jakosti Laboratoře mechaniky zemin

září 2008 – dosud 16 let a 4 měsíce

back office, příprava výrobní náplně - veřejné zakázky - příprava a podávání nabídek, komunikace se zadavateli, příprava obchodních smluv, spolupráce s účetním a personálním oddělením, komunikace s externí právní kanceláří, řízení jakosti podle ČSN ISO/IEC 17025:2018 v Laboratoři mechaniky zemin, interní audit - systém řízení jakosti

X-*****.o.

provozní manažerka

březen 2004 – srpen 2008 4 roky a 6 měsíců

řízení provozu společnosti, správa firemních účtů a majetku firmy, komunikace s bankovními institucemi, příprava účetních podkladů, komunikace s účetní firmou, komunikace se státními institucemi, personalistika (nábor a výběr nových zaměstnanců, péče o zaměstnance), komunikace s českými a zahraničními obchodními partnery, příprava a uzavírání obchodních smluv, vedení svěřeného týmu pracovníků, cenová kalkulace a příprava cenových nabídek, komunikace a s dodavateli

GA*******.o.

asistent manažera jakosti

září 2003 – únor 2004 6 měsíců

administrativní podpora ředitele jakosti, příprava dokumentů pro systém řízení jakosti, řešení reklamací v souladu s požadavky systému řízení jakosti dle ISO 9001, cenová kalkulace a zpracovávání cenových nabídek dle výkresových dokumentací, komunikace s odběrateli a dodavateli, fakturace a reporting vedení společnosti

Pr*******.o.

administrativní manažerka

leden 2001 – srpen 2003 2 roky a 8 měsíců

back office, komunikace s dodavateli a odběrateli, projektové vedení při otevírání nových provozoven, personalistika (nábor a výběr nových zaměstnanců), příprava účetních podkladů, spolupráce s účetní firmou, komunikace se státními institucemi, příprava a uzavírání obchodních smluv, komunikace s bankovními institucemi, reportování vedení společnosti, vedení jednotlivých pracovních týmů, komunikace s reklamní agenturou, zajišťování propagace

TH*********.s.

asistent hlavního účetního, částečný úvazek v průběhu studia na VŠ

leden 1995 – prosinec 1995 1 rok

administrativní podpora hlavního účetního společnosti

Jazyky

španělštinazačátečník

polštinazačátečník

francouzštinapokročilý začátečník

angličtinastředně pokročilá

slovenštinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

výborné organizační schopnosti

Kurzy

Údržba zavedeného SMK dle požadavků ČSN EN ISO/IEC 17025:2018

květen 2022

Metrologie pro začátečníky

duben 2022

Systém managementu kvality dle ČSN EN ISO/IEC 17025:2018

září 2021

Veřejné zakázky ve stavebnictví

problematika veřejného soutěžení ve stavebnictví

listopad 2018

Veřejné zakázky z pozice dodavatele

problematika veřejných zakázek z hlediska podávání nabídek dodavateli

květen 2016

Zájmy

sport (hory, kolo, tenis, badminton, squash, fitness), četba, hudba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45