Zuzana R. 48 let , životopis 1390741
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta ekonomická VŠB - TU Ostrava
Podniková ekonomika a management
září 1994 – červen 2000Vysokoškolské
Gymnázium Hladnov a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Ostrava, příspěvková organizace
Gymnázium (Všeobecné)
září 1990 – červen 1994SŠ s maturitou
Praxe 25 let
UN*********.s.
ekonom divize, vedoucí útvaru podpory prodeje, manažer jakosti Laboratoře mechaniky zemin
září 2008 – dosud 16 let a 4 měsíce
back office, příprava výrobní náplně - veřejné zakázky - příprava a podávání nabídek, komunikace se zadavateli, příprava obchodních smluv, spolupráce s účetním a personálním oddělením, komunikace s externí právní kanceláří, řízení jakosti podle ČSN ISO/IEC 17025:2018 v Laboratoři mechaniky zemin, interní audit - systém řízení jakosti
X-*****.o.
provozní manažerka
březen 2004 – srpen 2008 4 roky a 6 měsíců
řízení provozu společnosti, správa firemních účtů a majetku firmy, komunikace s bankovními institucemi, příprava účetních podkladů, komunikace s účetní firmou, komunikace se státními institucemi, personalistika (nábor a výběr nových zaměstnanců, péče o zaměstnance), komunikace s českými a zahraničními obchodními partnery, příprava a uzavírání obchodních smluv, vedení svěřeného týmu pracovníků, cenová kalkulace a příprava cenových nabídek, komunikace a s dodavateli
GA*******.o.
asistent manažera jakosti
září 2003 – únor 2004 6 měsíců
administrativní podpora ředitele jakosti, příprava dokumentů pro systém řízení jakosti, řešení reklamací v souladu s požadavky systému řízení jakosti dle ISO 9001, cenová kalkulace a zpracovávání cenových nabídek dle výkresových dokumentací, komunikace s odběrateli a dodavateli, fakturace a reporting vedení společnosti
Pr*******.o.
administrativní manažerka
leden 2001 – srpen 2003 2 roky a 8 měsíců
back office, komunikace s dodavateli a odběrateli, projektové vedení při otevírání nových provozoven, personalistika (nábor a výběr nových zaměstnanců), příprava účetních podkladů, spolupráce s účetní firmou, komunikace se státními institucemi, příprava a uzavírání obchodních smluv, komunikace s bankovními institucemi, reportování vedení společnosti, vedení jednotlivých pracovních týmů, komunikace s reklamní agenturou, zajišťování propagace
TH*********.s.
asistent hlavního účetního, částečný úvazek v průběhu studia na VŠ
leden 1995 – prosinec 1995 1 rok
administrativní podpora hlavního účetního společnosti
Jazyky
španělštinazačátečník
polštinazačátečník
francouzštinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
slovenštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
výborné organizační schopnosti
Kurzy
Údržba zavedeného SMK dle požadavků ČSN EN ISO/IEC 17025:2018
květen 2022
Metrologie pro začátečníky
duben 2022
Systém managementu kvality dle ČSN EN ISO/IEC 17025:2018
září 2021
Veřejné zakázky ve stavebnictví
problematika veřejného soutěžení ve stavebnictví
listopad 2018
Veřejné zakázky z pozice dodavatele
problematika veřejných zakázek z hlediska podávání nabídek dodavateli
květen 2016