
KLÁRA H. 34 let , životopis 1405749
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Ekonom Finanční analytik Finanční kontrolor Finanční účetní Zobrazit vše (5)
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Provoz a ekonomika
září 2013 – červen 2017Vysokoškolské
Technická univerzita v Liberci Fakulta ekonomická
Ekonomika a management mezinárodního obchodu
září 2010 – červen 2013Bakalářské
Obchodní akademie Generála Františka Fajtla, Louny, p. o.
Ekonomické lyceum
září 2006 – červen 2010SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 2 měsíce
di*********.o.
ekonom controller
prosinec 2021 – dosud 3 roky a 3 měsíce
- komplexní vedení účetnictví organizace a vedení účetních knih - sestavování přiznání k DPH, kontrolní a souhrnné hlášení - správa a kontrola dat při sestavování výkazu pro Intrastat - příprava podkladů pro měsíční a roční závěrku - správa a aktualizace hlavních dat v ERP systému MoneyS5 - řešení inventurních rozdílů a kontrola skladových pohybů - správa pohybu finančních operací, kontrola bankovních zůstatků a hotovosti, plánování likvidity - komunikace a spolupráce s externími auditory - administrace, evidence a správa dat majetku - vedení pokladny a inventarizací - spisová služba, tvorba směrnic - administrativní činnost (příprava podkladů, tvorba reportů, kalkulací a přehledů) - zpracování podkladů a vyúčtování služebních cest
Zá********* o.
Ekonom
leden 2017 – srpen 2021 4 roky a 8 měsíců
- vedení účetnictví, tvorba účetní závěrky, rozpočtů a kalkulací - přiznání DPPO, fakturace, správa fondů organizace - vedení správních zaměstnanců, organizace údržby budovy - komunikace se zákazníky, dodavateli, orgány veřejné správy - příprava podkladů pro mzdovou účetní - revize systémových a personálních dat - administrace Microsoft Teams, spisová služba
Ce*********bem
Administrativní pracovník
prosinec 2014 – únor 2015 3 měsíce
- tvorba a vyřizování zakázek - jednání se zákazníky - zpracování faktur - revize systémových dat - kontrola kvality zpracování zakázek - obchodní korespondence - expedice
Jazyky
němčinazačátečník
italštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
Money S5Zkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení