Kamila K. 54 let , životopis 1379916
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Referent Správce vozového parku Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
VŠB TU EKF
Veřejná ekonomika a správa (Hospodářská politika a správa)
září 2009 – červenec 2014Vysokoškolské
Praxe 28 let a 2 měsíce
KA*********.o.
ekonom a manager
listopad 1996 – dosud 28 let a 2 měsíce
2020 - vedení hotelu -zodpovědnost za hladký provoz hotelu, získávání nových zákazníků, tvorba cenových nabídek a kalendáře akcí. vedení týmu a jeho motivace, reporting nadřízenému. 2019- event manager - zodpovědnost za realizaci veškerých akcí pořádaných v hotelu, prezentace hotelu, vyřizování poptávek, uzavírání a kontrola smluv, jednání s klienty, 2015 provozní - zodpovědnost za organizaci a kvalitu servisu všech úseků hotelu. Vedení firemního týmu, personální politika společnosti, příprava smluv a nábor zaměstnanců, koordinace činností jednotlivých středisek, následná kontrola středisek, vyhodnocování nákladovosti středisek, kontrola finančních toků společnosti, příprava účetních a ekonomických podkladů, vedení a kontrola skladové evidence, příprava a realizace inventur, vyhodnocení inventur, kontrola a kooperace při jednotlivých objednávkách, Příprava mzdových podkladů pro měsíční zúčtování mezd. Zodpovědnost za vyúčtování a příprava podkladů pro účetní oddělení 2005- zástupce majitele společnosti - zajištění bezproblémového chodu společnosti, ,spolupráce a vazba na jednotlivá oddělení firmy. Spolupráce při nastavení obchodní politiky společnosti, jejího rozvoje. Činnosti nutné k úspěšnému chodu společnosti, za předpokladu ziskovosti, spolupráce s právním oddělením a příprava podkladů. Spolupráce s účetním oddělením, příprava ekonomických podkladů pro vyhodnocení činnosti společnosti, správa a kontrola nakládání s majetkem společnosti. Vedení firemního týmu a koordinace činností jednotlivých oddělení. Spolupráce s dodavateli a odběrateli. 1996-vedení správy údržby a majetku - odpovědnost za veškeré operativní kroky spojené s provozem nemovitosti, vybavením apod. technická správa budovy (údržba, obsluha technických zařízení, zajištění odstraňování závad a poruch, servis a revize, zajišťování odborných technických prohlídek).energetický managment.
Jazyky
angličtinazačátečník
ruštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
Money S5Pokročilý
Další programy a počítačové znalosti
program Agnis
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)