Hana U. 36 let , životopis 1365683
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Přezletice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Dispečer Expedient Logistik Specialista logistiky Spediter Supply Chain Specialist Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Euroškola SOŠ, Litvínov, s. r. o.
Podnikové hospodaření a ekonomika
září 2004 – červen 2008SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 11 měsíců
Ex*******.o.
Dispečerka spedice a logistiky
listopad 2022 – dosud 2 roky a 1 měsíc
Péče o stávající klientelu. Vyhledávání a získávání nových zákazníků. Denní komunikace s dopravci a zákazníky. Každodenní operativa související s dopravou zboží, vkládání informací potřebných k nakládce i vykládce a zodpovědnost za jejich správnost. Komunikace se sklady a se zákaznickým oddělením. Organizace přeprav. Optimalizace nákladů na přepravy zboží a cenotvorba. Řešení případných reklamací přepravy. Práce s MS Office
Al*****.o.
Merchandising Assistant, Fresh Food
únor 2022 – říjen 2022 9 měsíců
Zpracování podkladů pro nákupčí komerčního oddělení Komunikace s dodavatelem Zajištění podkladů pro tvorbu promočních akcí a korektura letáků Tvorba obchodních smluv pro finanční oddělení Kontrola cen a řešení incidentů hlášených z prodejen Komunikace s dalšími odděleními ( distribuce, IT, finance, zásobování) Listing nových produktů MS Office (sVyhledat) Pravá ruka nákupčího
Te*********aha
Asistent nákupčího, Non Food - CZ, SK
červen 2017 – leden 2022 4 roky a 8 měsíců
Zpracování podkladů pro nákupčího komerčního oddělení Komunikace s dodavatelem Zajištění podkladů pro tvorbu promočních akcí a korektura letáků Tvorba obchodních smluv pro finanční oddělení Kontrola cen a řešení incidentů hlášených z prodejen Komunkace s ostatními odděleními ( distribuce, IT, finance, zásobování) Listing nových produktů MS Office (sVyhledat)
O2*******aha
Konzultant značkové prodejny
září 2015 – květen 2017 1 rok a 9 měsíců
Aktivní prodej služeb stávajícím i novým zákazníkům Péče o stávající zákazníky Plnění nastavených cílů Agenda spojená se značkovou prodejnou MS Office, SAP, Siebel
Br*********aha
Provozní kosmetického salonu
září 2012 – květen 2014 1 rok a 9 měsíců
Celkové zabezpečení chodu kosmetického studia Nákupčí činnost Zpracovávání objednávek Plánování směn zaměstnanců Komunikace se slevovými portály a zpracování nabídek MS Office Práce při MD
Vo*******aha
Bussiness Telesales Specialist
květen 2009 – listopad 2011 2 roky a 7 měsíců
Aktivní telefonický prodej služeb pro firemní zákazníky o velikosti 0 - 9 zaměstnanců Tvorba individuálních cenových nabídek Plnění nastavených cílů i motivačních soutěží MS Office, Siebel, CRM
Ex*****aha
Asistenka ředitele společnosti
listopad 2008 – únor 2009 4 měsíce
Organizace a chod kanceláře Koordinace obchodních schůzek zaměstnanců Péče o stávající klienty Sjednávaní obchodních schůzek s novými klienty Příprava podkladů pro fakturace Vedení firemní pokladny Organizace Workshopů a Meetingů MS Office
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Organizační schopnosti Pozitivní