Petra R. 39 let , životopis 1375555
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Dispečer Disponent Fakturant/ka Mzdová účetní Office manager Personalista Spediter Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Soukromá střední škola podnikatelská - ALTMAN, s.r.o.
Podnikání
září 2003 – červen 2005SŠ s maturitou
Střední škola gastronomie a služeb, Nová Paka, Masarykovo nám. 2
Kuchař-číšník
září 2000 – červen 2003Vyučení
Praxe 16 let a 7 měsíců
VK*******.o.
Dispečer MKD+VKD / Administrativní pracovník
říjen 2018 – dosud 6 let a 3 měsíce
Práce s programem Timocom, Raaltrans, TransId. Komunikace se zákazníky a dopravci. Vedení svěřeného fleetu, komunikace s řidiči. Cenová tvorba, zpracování objednávek, příprava podkladů pro fakturaci.
Ch*********.o.
Dispečer MKD
září 2017 – září 2018 1 rok a 1 měsíc
Chod kanceláře, od zpracování objednávek po přerozdělování práce v rámci vlastního vozového parku, komunikace se zákazníky, dopravci, řidiči, správa firemní agendy, komunikace pojišťovnami a úřady.
Hy*******.s.
Referentka skladu
únor 2017 – srpen 2017 7 měsíců
Od roku 2015 do roku 2017 jsem byla na rodičovské dovolené. V průběhu rodičovské dovolené jsem v rámci vlastního vzdělávání od února 2017 do srpna 2017 působila ve firmě Hydra Jičín s.r.o., na pozici referent skladu. Komunikace s dodavateli. Zajištění nákupu materiálu od dodavatelů. Zpracování, příjem a výdej objednávek, dále příjem a výdej zboží na sklad. Zpracování a evidence faktur v programu Navision. Evidence vratných obalů. Příprava a kontrola palet pro kontejnerovou přepravu do Vietnamu. Zajištění MKD a VKD dopravy.
C.*****.s.
Dispečer MKD
září 2009 – září 2015 6 let a 1 měsíc
Práce s programem Lodis a Raaltrans. Komunikace se zákazníky a dopravci. Vedení vozového parku. Komunikace s řidiči, zajištění servisu vozidel - komunikace s technickým oddělením. Hodnocení práce řidiče. Cenová tvorba.
C.*****.s.
Disponent spedice
září 2007 – prosinec 2008 1 rok a 4 měsíce
Zákaznický servis - komunikace se zákazníkem a následné zajištění přepravy, cenové nabídky. Zajištění práce na firemní vozidla. Kontrola a schvalování faktur k fakturaci. Práce s programem Lodis a Raaltrans,
C.*****.s.
Fakturant/ka
říjen 2005 – prosinec 2006 1 rok a 3 měsíce
Příjem a účtování faktur. Účtování leasingů. Schvalování a vyhotovení dobropisů. Vedení archivu.
Jazyky
angličtinazačátečník
němčinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Začátečník
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopZačátečník
Databázové systémy
OracleZačátečník
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)