Foto: Ing Valery P.
ID 847405

Ing Valery P. 57 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Uralská státní báňská univerzita

Geologické inženýrství

září 1984 – červen 1991Vysokoškolské

Praxe 35 let a 2 měsíce

DHL

DHL Supply Chain: Systém řízení výkonu (OMS)

únor 2021 – únor 2024 3 roky a 1 měsíc

Koordinace trenérského týmu, školení nových a přeškolení stávajících zaměstnanců (ČJ, RJ, AJ), řešení konfliktů na pracovišti Realizace tréninkových a školicích plánů (zpracování excelových tabulek wordu atd.), školení v oblasti BOZP a pracovních procesů, kontrola dodržování zásad BOZP, Vypracování pracovních instrukcí (work instruction), Vytváření sekvence výrobního procesu, vč. mapování vylepšeného výrobního procesu s cílem zvýšit efektivitu, snížit náklady a zlepšit kvalitu Řešení nehod na pracovišti, prevence, komunikace zaměstnanci-vedení, Kaizen, 5S, zkušenosti s prací s lidmi a vedením kolektivu lidí, samostatnost a flexibilita

ITBC

Projektový manažer

červen 1997 – leden 2021 23 let a 8 měsíců

Plánování a řízení projektů: definice cílů, časových plánů, rozpočtů a zdrojů pro úspěšné dokončení projektů. Koordinace týmu: nábor nových zaměstnanců, vedení a motivace projektového týmu, rozdělování úkolů a zajištění efektivní komunikace mezi členy týmu. Sledování pokroku: pravidelné monitorování stavu projektů, identifikace rizik a implementace opatření k jejich minimalizaci. Řízení rozpočtu: kontrola finančních výdajů v rámci projektu, zajištění dodržování rozpočtu a optimalizace nákladů. Komunikace se zúčastněnými stranami: Udržování vztahů s klienty, dodavateli a dalšími zúčastněnými stranami, zajištění jejich spokojenosti a včasné řešení případných problémů. Zajištění kvality: dohlížení na dodržování stanovených standardů kvality a plnění požadavků klientů. Dokumentace: vedení a archivace projektové dokumentace, příprava pravidelných zpráv o stavu projektů.

At*********eon

Vedoucí oddílu dopravy a výroby

červen 1988 – říjen 1996 8 let a 5 měsíců

Plánování a koordinace logistiky: Zajištění efektivního rozdělení přepravních prostředků a optimálního využití skladových kapacit. Řízení přepravních operací: Organizace přepravy zboží, včetně koordinace s dopravci, sledování zásilek a řešení případných problémů během přepravy. Skladové hospodářství: Kontrola a optimalizace skladových procesů, zajištění správného uskladnění zboží a inventarizace. Komunikace se zákazníky a dodavateli: Udržování vztahů se stávajícími klienty a vyhledávání nových obchodních příležitostí, vyjednávání podmínek spolupráce a řešení reklamací. Správa dokumentace: Vedení a archivace přepravní a skladové dokumentace, zajištění souladu s legislativními požadavky. Monitorování výkonu: Analyzování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a implementace opatření pro zlepšení efektivity procesů. Vedení týmu: Řízení a motivace zaměstnanců, organizace školení a rozvoj pracovních kompetencí v týmu.

Jazyky

angličtinapokročilá

češtinavýborná

ruštinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

AutoCADZačátečník

CanvaZačátečník

Programovací jazyky

(X)HTML, CSS

PHP

Visual Basic / VB.NETZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

E-mail marketingZačátečník

Google AnalyticsPokročilý

Google search consolePokročilý

Úprava fotekPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Práce v CMS , Provozování a nastavení eshopu Joomshopping, J2Shop, Virtual Mart , Práce v CRM

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45