K. H. , životopis 1345691
Představa o práci
Chci pracovat jako
Event Specialist F & B manager Fundraiser HR ředitel / manažer Office manager Project administrator Project manager organizačně-ekonomický Provozní ředitel / manažer Ředitel / manažer hotelu Vedoucí / manažer restaurace Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium Olgy Havlové, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Všeobecné gymnázium
září 2003 – květen 2008SŠ s maturitou
Praxe 11 let
Wh*****tre
Deputy Hotel Manager
prosinec 2021 – dosud 3 roky
Společně s projektovým týmem jsem zodpovídala za otevření nové pobočky hotelu. Mou hlavní náplní byla každodenní komunikace se stavebním týmem a dodržování kvality práce do detailu, zároveň vybrat a zaškolit nový tým na naši pobočku, zajistit veškeré certifikáty a projít audity včas tak, abychom úspěšně mohli otevřít podle daného časového harmonogramu. Po úspěšném otevření jsem zůstala ve funkci Operační ředitelky hotelu a starala se o každodenní hladký chod. Má pracovní náplň byla poté ve své podstatě stejná jako na předchozí pobočce.
Wh*****ane
Deputy Hotel Manager
duben 2021 – prosinec 2021 9 měsíců
Má pracovní náplň obsahovala nábor, trénink a motivaci nových zaměstnanců, koučink a školení zaměstnanců s potencionálem k růstu v naší společnosti, vytváření pracovních roty v závislosti na obsazenosti hotelu, komunikaci s dodavateli pro hotel, restauraci i bar, komunikaci s nasmlovanými firmami a opraváři potřebnými k chodu hotelu, plnění auditů nutných pro bezpečnost práce a veškerá hygienická opatření v baru a restauraci, plnění stanovených rozpočtových plánů, aktivní účast v regionálních soutěžích a projektech zaměřujících se na rozvoj nových poboček, ale i charitu a životní prostředí.
Wh*********ort
Reception and Conference Manager
září 2015 – duben 2021 5 let a 8 měsíců
Během mých šesti let praxe na letišti Heathrow jsem prošla několika funkcemi a získala funkci manažerky recepce v hotelu se šesti sty pokoji. Zodpovídala jsem za celý chod recepce, jak denní tak noční směny a zároveň přilehlého konferenčního centra. Mou hlavní náplní byl zákaznický servis, vedení týmu k absolutní profesionalitě vůči hotelovým hostům, práce v rezervačním softwaru, komunikace s aerolinkami v případě zrušených letů, pořádání náborových dní, reprezentace hotelu na konferencích a charitativních událostech
Ho*********ort
Food and Beverage supervisor
září 2014 – září 2015 1 rok a 1 měsíc
Práce v restauraci, v kavárně a za barem, znalost jídelního lístku a schopnost doporučit vhodná vína a koktejly k jednotlivým chodům. Byla jsem také zodpovědná za objednávkový systém pro Starbucks kavárnu v našem hotelu.
Au*******row
Executive Club Lounge Host
prosinec 2013 – září 2014 10 měsíců
Práce v salonku pro VIP hotelové hosty a členy leteckých posádek.
Jazyky
španělštinazačátečník
polštinazačátečník
češtinavýborná
angličtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Databázové systémy
OraclePokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Opera, Bart, SDWorx, Micros, PI4cast
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
První pomoc
základní kurz první pomoci na pracovišti
leden 2024