
Veronika K. 36 let , životopis 967773
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Karlín + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistentka Kurýr Pracovník call centra Pracovník reklamačního oddělení Zobrazit vše (6)
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOU a SOŠ, SČMSD, Žatec, s.r.o.
Hotelnictví (Gastronomie a hotelový management)
září 2004 – červen 2008SŠ s maturitou
ZŠ Lipenec
bez zaměření
září 1995 – červenec 2004Základní
Praxe 14 let a 10 měsíců
Př*******éče
Pečovatelka
červenec 2024 – dosud 9 měsíců
Pomoc v domácnosti hendikepované osobě. Každodenní péče od ranních hodin - ošetření, příprava léků, úklid- veškeré nutnosti - přizpůsobení daným potřebám. Fyzicky i psychicky náročná práce.
Ek*******tik
Dělník v truhlárně
duben 2023 – leden 2024 10 měsíců
Výroba akustických absorbérů - veškeré práce - od přípravy dřeva na rám po finální dokončení výrobku. Speciální a originální výrobky. Práce v truhlárně.
PU*****REW
Asistentka/manažerka na seniorské úrovni (jako OSVČ)
srpen 2020 – červenec 2021 1 rok
Pracovala jsem bez kolegů. Chod kanceláře a všechny náležitosti s tím spojené, jsem vykonávala sama. V nepřítomnosti ředitele firmy ( což bylo dost časté), jsem musela zastat i některé jeho povinnosti a práce. Práce byla velice rozmanitá-zabývali jsme se více obory- vývoj IT aplikaci, GPS lokátory, státní zakázky….Musela jsem pracovat samostatné, kvalitně a poradit si v každé situaci…
Vl*********nik
Majitelka
prosinec 2019 – červenec 2020 8 měsíců
Otevřela jsem si vlastní pizzerii, zařizovala jsem veškeré náležitosti pro chod podniku. Bohužel přišla pandemie a nebylo možné dále pokračovat.
Pi*********use
Provozní/vedoucí
září 2016 – prosinec 2019 3 roky a 4 měsíce
Provozní činnost v restauraci, vedení týmu, plánování směn, kontrola kvality práce, kontrola dodržování BOZP, zodpovědnost za chod provozu, hledání a nábor zaměstnanců, skladové zásoby, kontrola inventur+tržeb (obsluha prováděla každý den), obsluha zákazníků.Práce náročná fyzicky i psychicky.
Ma*********ity
Realitní makléřka
červen 2014 – červen 2015 1 rok a 1 měsíc
Veškerá práce týkající se realitní činnosti.
Firma
Dispečerka/OSVČ
březen 2010 – srpen 2012 2 roky a 6 měsíců
Dispečerka ve firmě zabývající se vytápěním, kotli - komunikace se zákazníky, přijímání hovorů i oslovování klientů, plánování práce pro techniky, při této práci bylo nutné rychlé a správné rozhodování, řešení situací kdy zákazník naléhal na okamžité opravě jeho zařízení . Tuto pozici jsem vykonávala zhruba rok. Vedení vlastní trafiky, veškerá agenda nutná pro provoz, účetnictví, reklama, nákup zboží, jednání s dodavateli. Kontrola a vedení zaměstnanců, vypracování pracovních smluv, jednání s úřady.
Ro*********nlo
Chůva, výpomoc v domácnosti.
září 2008 – prosinec 2009 1 rok a 4 měsíce
Péče o dvě děti, vaření, úklid, studium Nj. Vydala jsem na ,,zkušenou,, jak to u mladých lidí bývá. Zdokonalení v NJ.
SŠ*******aha
Student/tazatelka
duben 2005 – srpen 2008 3 roky a 5 měsíců
Základní dovednosti a poznávání provozu. Tazatelka společnosti pro výzkum trhu, aktivní telefonický kontakt spoluobčanů, vyplňování dotazníků na různá témata- nákupy produktů do domácnosti, spokojenost s bankou, servisem, ATP...
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)