M. S. , životopis 1340141
Představa o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 20 km ochota dojíždět Mapa Praha-Hradčany + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Business Development Manager Country Director / Manager Generální ředitel Key Account Manager Manažer partnerského prodeje Manažer prodejního teamu Obchodní ředitel/manažer Regionální obchodní manažer Výkonný ředitel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
České vysoké učení technické v Praze (ČVUT)
Technologie, materiály a ekonomika ve strojírenství
1996 – 2002Vysokoškolské
Praxe 22 let a 1 měsíc
Ar***** CZ
Customer Success Director
leden 2024 – dosud 11 měsíců
• vedení výkonného týmu adivisorů a specialistů a zodpovědnost za výsledky Customer Success týmu v ČR a na Slovensku • budování dlouhodobého partnerství se zákazníky • implementace strategie "úspěšného zákazníka" • proaktivní jednání se zákazníky s cílem porozumět jejich specifickým potřebám • poradenství v klíčových otázkách týkajících se produktů a služeb
CA******* CZ
Ředitel divize stavebnictví
leden 2017 – leden 2024 7 let a 1 měsíc
• vedení 30 ti členného týmu obchodních konzultantů, BIM konzultantů a programátorů • zodpovědnost za rozvoj, strategii a obchodní výsledky divize stavebnictví v České a Slovenské republice • zodpovědnost za vývoj vlastních softwarových nástrojů, které pomáhají uživatelům zlepšovat efektivitu práce • podílení se na tvorbě společné strategie společnosti Akrance Systems
CA*******dio
Vedoucí divize stavebnictví
květen 2011 – září 2017 6 let a 5 měsíců
• Zodpovědnost za prodej a implementaci CAD/BIM řešení v oboru stavebnictví. • Vedení 12 ti členného obchodního a technického týmu ( Po prvním roce mého vedení jsme se stali jedničkou v prodejích Autodesk licencí v České republice, během 5-ti let jsme s mým týmem zvýšili obrat na sw licencích o 60% a na zrealizovaných službách o 80%)
Si*****ces
Sales manager / Proposal Manager
leden 2009 – srpen 2010 1 rok a 8 měsíců
• Prodej portfolia IT služeb • Řízení krátkodobých projektů • Výběr a vedení projektového týmu • Odpovědnost za dodržování termínů, rozpočtu a kvality • Příprava dokumentace ke schválení • Zajištění efektivní komunikace v rámci projektového týmu
Dagis
Obchodní konzultant / vedoucí pražské pobočky
březen 2002 – prosinec 2008 6 let a 10 měsíců
• Zodpovědnost za prodejní výsledky ve svěřeném regionu • Hledání nových obchodních příležitostí • Udržení a rozvoj obchodních kontaktů • Prezentace CAD/CAM řešení v oboru strojírenství • Spolupráce s technickým a projektovým oddělením • Pomoc junior obchodníkům • Pořádání seminářů a VIP akcí • Rozšířil jsem obchodní síť o desítky nových zákazníků, kteří dodnes pravidelně nakupují
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
MS Power BI Oracle NetSuite
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Školení MS Office
Aricoma
září 2023
Customer Success Management
Autodesk eLearning
srpen 2023
Management strategie a řízení
PRINCONSULT
leden 2022
Linked Akademie
2019
Obchodní dovednosti - akvizice, prezentační dovednosti, argumentace, přidaná hodnota zákazníka
PRINCONSULT
2016
Manažerský tréning - změnový projekt
Mercuri International
leden 2013