Foto: Jana P.
ID 1374909

Jana P. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Teplice + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Most

Obchodní akademie

září 2000 – květen 2004SŠ s maturitou

Praxe 16 let a 6 měsíců

Gr*****.o.

Customer service, vedoucí logistiky

listopad 2023 – leden 2025 1 rok a 3 měsíce

- práce v SAP systému, zadávání objednávek, komunikace se zákazníky - jako vedoucí logistiky řízení lidí, zpracování docházky - práce v SAP systému, práce v systému Transporeon, komunikace s dopravci, kontrola objednávek - řešení reklamací, srovnání skladu, příprava aut (vyskladnění), příprava podkladů pro Intrastat, celní odbavení

Em*******.o.

Vedoucí pobočky

květen 2016 – říjen 2023 7 let a 6 měsíců

vedení menšího týmu lidí ( 2 skladníci, 6 řidičů, fakturanta a odpoledního disponenta) - denní komunikace se zákazníky, s mezinárodními partnery a zákazníky ( německý jazyk, základy angličtiny), s dopravci - vedení chodu pobočky, vyřizování objednávek, bookace časových oken ( v systému Mercareon + Cargolix + Timeslot) - kalkulace přeprav, kalkulace nákladů na pobočku a aut, schvalování cen, hlídání dodržení včasných termínu (nakládka, vykládka) - přeprodej přeprav, práce v programu RAAL trans - občasná práce ve skladu (nakládání/vykládání VZV), jsem držitelem průkazu pro manipulaci motorových vozíků třída II. - zpracování objednávek v našem interním systému EUROMISTRAL

HS*********.o.

Administrativní pracovník v logistice

říjen 2015 – duben 2016 7 měsíců

- každodenní komunikace se zákazníky ( i v německé jazyce), komunikace s dopravci, - řešení odvolávek, psaní objednávek, vytváření DL v systému ABRA

*********.o.

Vrchní mistrová

leden 2015 – červenec 2015 7 měsíců

každodenní komunikace v německém jazyce - organizace lidí, dohlížení na dodržení termínů, spolupráce ve výrobě, vytváření pracovních míst a postupů práce, komunikace se zaměstnanci, řešení problémů zaměstnanců

Em*******.o.

Disponent, vedoucí pobočky

červen 2008 – prosinec 2014 6 let a 7 měsíců

vedení menšího týmu lidí ( 2 skladníci, 6 řidičů, fakturanta a odpoledního disponenta) - denní komunikace se zákazníky, s mezinárodními partnery a zákazníky ( německý jazyk, základy angličtiny), s dopravci - vedení chodu pobočky, vyřizování objednávek, bookace časových oken ( v systému Mercareon + Cargolix + Timeslot) - kalkulace přeprav, kalkulace nákladů na pobočku a aut, schvalování cen, hlídání dodržení včasných termínu (nakládka, vykládka) - přeprodej přeprav, práce v programu RAAL trans - občasná práce ve skladu (nakládání/vykládání VZV), jsem držitelem průkazu pro manipulaci motorových vozíků třída II. - zpracování objednávek v našem interním systému EUROMISTRAL

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

němčinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

VZV - vysokozdvižný vozík

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

Sport, procházka v přírodě

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45