Jana P. 39 let , životopis 1374909
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Dispečer Disponent Fakturant/ka Logistik Manažer dopravy Office manager Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Most
Obchodní akademie
září 2000 – květen 2004SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 6 měsíců
Gr*****.o.
Customer service, vedoucí logistiky
listopad 2023 – leden 2025 1 rok a 3 měsíce
- práce v SAP systému, zadávání objednávek, komunikace se zákazníky - jako vedoucí logistiky řízení lidí, zpracování docházky - práce v SAP systému, práce v systému Transporeon, komunikace s dopravci, kontrola objednávek - řešení reklamací, srovnání skladu, příprava aut (vyskladnění), příprava podkladů pro Intrastat, celní odbavení
Em*******.o.
Vedoucí pobočky
květen 2016 – říjen 2023 7 let a 6 měsíců
vedení menšího týmu lidí ( 2 skladníci, 6 řidičů, fakturanta a odpoledního disponenta) - denní komunikace se zákazníky, s mezinárodními partnery a zákazníky ( německý jazyk, základy angličtiny), s dopravci - vedení chodu pobočky, vyřizování objednávek, bookace časových oken ( v systému Mercareon + Cargolix + Timeslot) - kalkulace přeprav, kalkulace nákladů na pobočku a aut, schvalování cen, hlídání dodržení včasných termínu (nakládka, vykládka) - přeprodej přeprav, práce v programu RAAL trans - občasná práce ve skladu (nakládání/vykládání VZV), jsem držitelem průkazu pro manipulaci motorových vozíků třída II. - zpracování objednávek v našem interním systému EUROMISTRAL
HS*********.o.
Administrativní pracovník v logistice
říjen 2015 – duben 2016 7 měsíců
- každodenní komunikace se zákazníky ( i v německé jazyce), komunikace s dopravci, - řešení odvolávek, psaní objednávek, vytváření DL v systému ABRA
Kö*********.o.
Vrchní mistrová
leden 2015 – červenec 2015 7 měsíců
každodenní komunikace v německém jazyce - organizace lidí, dohlížení na dodržení termínů, spolupráce ve výrobě, vytváření pracovních míst a postupů práce, komunikace se zaměstnanci, řešení problémů zaměstnanců
Em*******.o.
Disponent, vedoucí pobočky
červen 2008 – prosinec 2014 6 let a 7 měsíců
vedení menšího týmu lidí ( 2 skladníci, 6 řidičů, fakturanta a odpoledního disponenta) - denní komunikace se zákazníky, s mezinárodními partnery a zákazníky ( německý jazyk, základy angličtiny), s dopravci - vedení chodu pobočky, vyřizování objednávek, bookace časových oken ( v systému Mercareon + Cargolix + Timeslot) - kalkulace přeprav, kalkulace nákladů na pobočku a aut, schvalování cen, hlídání dodržení včasných termínu (nakládka, vykládka) - přeprodej přeprav, práce v programu RAAL trans - občasná práce ve skladu (nakládání/vykládání VZV), jsem držitelem průkazu pro manipulaci motorových vozíků třída II. - zpracování objednávek v našem interním systému EUROMISTRAL
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
němčinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
VZV - vysokozdvižný vozík
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení