Jiří R. 38 let , životopis 554469
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Nové Město + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Obchodní asistent Obchodní zástupce Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník front office Pracovník help desku Pracovník podpory zákazníků Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
Střední odborné učiliště zemědělské a Učiliště, Valdštejnská 183 Doksy
Zemědělská výroba
2002 – 2004Vyučení
Praxe 15 let a 8 měsíců
BA********* SE
Customer Service Specialist
březen 2021 – říjen 2022 1 rok a 8 měsíců
Telefonická a emailová komunikace se zákazníky. Řešení reklamace, oprava faktur, změna údajů v objednávkách, kontrola objednávek. Práce s interními systémy a evidence objednávek. Správa e-shopu, vládání textů a případná oprava. Spolupráce z finančním a skladovým oddělením. Komunikace s dodavateli a přepravci. Týdenní report objednávek (storna, vrácené zásilky, reklamace).
CE*******.s.
Specialista pro koordinaci služeb
leden 2020 – prosinec 2020 1 rok
Telefonická komunikace se zákazníky a s technickým oddělením. Sjednávání a ověřování termínů pro instalace služeb u zákazníků. Práce s interními systémy, administrace objednávek Spolupráce s obchodním a technickým oddělením. Komunikace s operátory.
Bl*****.s.
Customer Service Coordinator
květen 2019 – červen 2019 2 měsíce
Specialista na změny letového řádu, změny hotelů či destinací. Komunikace s klienty a předání informací o změnách, které nastaly. Hledání nejvhodnější varianty tak, aby klient byl maximálně spokojený. Emailová komunikace a posílání nových cestovních dokumentů. Práce s interním systémem firmy a zápis do tabulek. Spolupráce s ostatními odděleními.
CA*********aze
model, komparz
2017 – 2019 2 roky a 6 měsíců
Natáčení reklam a videoklipů pro České i zahraniční klienty.
Ed*********.o.
Telesales konzultant
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
Aktivní telefonický prodej produktů firemním klientům. Jednalo se o zaměstnanecké benefity a stravování. Dále to byla emailová komunikace. Řešení problémů a opečování stávajících klientů. Doprodej dalších produktů, které firma nabízí. Administrativní práce spojená s přípravou smluv, zasílání klientovi a zápis interního systému. Kontrola a popis smluv ze strany obchodníka. Evidence do tabulek a report mangerovi Telesales.
Tr*******.o.
Asistent obchodního oddělení
2015 – 2015 6 měsíců
Vyhledávání firem na internetu a představení řešení, které firma nabízela. Domlouvání schůzek manažerovi firmy. Emailová komunikace s klienty. Zapisování schůzek do kalendáře a interního systému.
Ed*********.o.
Telesales konzultant
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
Aktivní telefonický prodej produktů firemním klientům. Jednalo se o zaměstnanecké benefity a stravování. Dále to byla emailová komunikace. Řešení problémů a pečování stávajících klientů. Doprodej dalších produktů, které firma nabízela.
Bi*********.s.
Telesales operátor
2013 – 2014 1 rok a 6 měsíců
Aktivní telefonický prodej finančních produktů firemním klientům. Pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty společnosti s cílem obnovy a doprodej dalších produktů. Zapisování do interního systému.
Bu*********r.o
Obvolání předané databáze
2012 – 2012 6 měsíců
Obvolávání klientů a prodej produktů firmy. Emailová komunikace a zápis do interního systému.
Jo*****tky
Pracovník pro montáž sedaček
2005 – 2010 5 let a 6 měsíců
Montáž sedaček pro auto Škoda
De*****r.o
Dělník v elektrotechnice
2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců
Dělnická práce v elektrotechnice na lince pro auta BMW
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook