Markéta C. 45 let , životopis 1213470
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Disponent Expedient Logistik Manažer dopravy Nákupčí Obchodní asistent Obchodní referent Specialista logistiky Specialista reportingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Pardubice - Fakulta chemicko-technologická
Farmakochemie a medicinální materiály
1999 – 2003Bakalářské
Střední průmyslová škola strojní Frýdek-Místek
Strojírenství (Technická administrativa)
1993 – 1997SŠ s maturitou
Praxe 23 let a 2 měsíce
UF*********ava
Customer Service Specialist
říjen 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce
Customer Service – zpracování a kontrola příchozích EDI odvolávek, podklady pro expedici, podklady pro plánování, koordinace dopravy, správa zákaznických portálů, skladová evidence obalů, zodpovědnost za obalové salda, komunikace s celním oddělením
Ma*********.o.
Specialista logistiky a prodeje
listopad 2019 – říjen 2023 4 roky
Customer Service – řízení dodávek zákazníkům, zpracování a kontrola příchozích EDI odvolávek, podklady pro plánování, expediční doklady, koordinace dopravy, fakturace, evidence a kontrola konsignačních skladů, skladová evidence obalů včetně objednávání obalů, objednávky etiket a příslušenství, zajišťování přeprav, správa zákaznických portálů, komunikace s celním oddělením
BA*********.o.
Logistics Assistant
2013 – 2019 6 let a 6 měsíců
Customer Service – řízení dodávek zákazníkům, expediční doklady, zpracování příchozích EDI odvolávek, fakturace, vývozní doklady, Intrastat, skladová evidence obalů včetně objednávání obalů, zajišťování přeprav, správa zákaznických portálů, řešení reklamací
HM*******mos
Specialista logistiky
leden 2009 – prosinec 2010 2 roky
Nákup a řízení dodávek materiálu do ČR, zajištění dodávek z externích skladů, kontrola skladových zásob pro výrobu, koordinace dopravy, vývozní doklady do HMMC, vratky
RO*****ice
Specialista logistiky
2006 – 2008 2 roky a 6 měsíců
Příjem a zpracování odvolávek, podklady pro plánování, tvorba expedičních dokladů, koordinace dopravy k zákazníkům, fakturace, skladová evidence
LI*******.o.
Asistentka jednatele
1999 – 2006 7 let a 6 měsíců
Příjem a evidence objednávek, zadávání do systému, fakturace, příprava podkladů k pracovním smlouvám, zpracování mezd, příjem a zpracování faktur, vedení pokladny
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
SAP, JD Edwards, MS Office, Intrastat
Dovednosti
Další dovednosti
Aktivní přístup, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, flexibilní, komunikativní jednání, logické myšlení, empatie, ochota učit se novým věcem
Kurzy
Incoterms
2023