Foto: Helena O.
ID 1426614

Helena O. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

University of Nice, Sophia Antipolis, Nice, France

French language

únor 2013 – květen 2013Vyšší odborné

Universita Jana Evangelisty Purkyně, Ústí nad Labem

Finanční management

září 2009 – červen 2012Vysokoškolské

University of the West of Scotland, Paisley, Scotland

Bussiness economy

září 2010 – květen 2011Vysokoškolské

Universita Jana Evangelisty Purkyně, Ústí nad Labem

Podniková ekonomika a management

září 2006 – červen 2009Bakalářské

Obchodní akademie, Pařížská 15, Ústí nad Labem

Ekonomika a management

září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou

Praxe 7 let a 8 měsíců

Gl*********aha

Customer Service Specialist

březen 2017 – duben 2020 3 roky a 2 měsíce

Komunikace se zákazníky (řešení telefonických a e-mailových dotazů zákazníků, poskytování informací o produktech a objednávkách). Správa objednávek (zpracování objednávek a jejich změn v interním systému, sledování průběhu dodání a informování zákazníků o stavu jejich objednávek). Spolupráce s ostatními odděleními (koordinace s týmem logistiky a obchodu při řešení požadavků zákazníků). Spolupráce a komunikace se skladem. Vystavování faktur a dobropisů, řešení reklamací, inventarizace. 09/2018 nástup na RD

Vi*******ník

Disponent logistiky/Customer Service

prosinec 2016 – leden 2017 2 měsíce

Přijímaní objednávek od zákazníků a zpracování objednávek na nákup materiálu pro výrobu včetně zajištění přepravy. Řešení reklamací. Spolupráce s ostatními odděleními ve firmě.

Th*********aha

Office manager/servisní dispečerka,

září 2014 – prosinec 2016 2 roky a 4 měsíce

Administrativa obchodních záležitostí (objednávání náhradních dílů pro zákazníky z centrálního skladu, případně od dodavatelů, organizování jejich odeslání, dokumentace, fakturace, reklamace včetně záručních oprav). Podpora servisních techniků (rozdělování práce techniků dle daných kritérií, objednávání potřebných dílů, inventarizace skladů, monitorování a management servisů). Reporting (Retela, Ekokom). Každodenní kancelářská práce (Recepce, objednání potřebných věcí do kanceláře, třídění pošty, archivace dokumentů)

Ho*******nce

Recepční

březen 2012 – březen 2014 2 roky a 1 měsíc

Přivítání hostů hotelu, vyřizování jejich rezervací, přijímání plateb. Vyřizování telefonních hovorů a emailů. Faxování, tištění, scanování, vyplňování potřebných dokumentů. Otevírání, rozdělování a vyřizování došlé pošty. Vyřizování všech žádostí, reportování problémů manažerovi hotelu. Sledování stavu zásob, včetně jejich objednávání. Vytváření a úprava dokumentů v Microsoft Office.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

francouzštinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

ERP a účetní software

PohodaZačátečník

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45