L. P. , životopis 1350643
Představa o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Žižkov + 1 km ochota dojíždět Mapa Vrchlabí + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Office manager Úředník Vedoucí / manažer teamu
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
The Open University (studium při zaměstnání)
Management
září 1997 – květen 2000Vysokoškolské
Vysoká škola ekonomická v Praze
Národní hospodářství
září 1993 – červen 1995Vysokoškolské
Vysoká škola ekonomická v Praze
Národní hospodářství
září 1990 – červen 1993Bakalářské
Střední ekonomická škola České Budějovice
Organizace administrativy
září 1985 – květen 1990SŠ s maturitou
Praxe 28 let a 6 měsíců
Me*********.o.
Obchodní manažer provozovny ve Vrchlabí
říjen 2016 – únor 2024 7 let a 5 měsíců
Soukromé podnikání: vedení obchodu s potravinami o rozloze nad 200m2, zodpovědnost za skladové hospodářství, objednávání zboží, personální agenda, tvorba dokumentů HACCP - výčet kritických bodů při procesu v potravinářství, prezentace obchodu, podklady pro účetnictví, řízení financí
Ma*********.o.
Customer Service Manager v Praze
leden 2010 – září 2016 6 let a 9 měsíců
Vedení oddělení zákaznického servisu pro Českou a následně i pro Slovenskou republiku - 1) Hlavní zodpovědnosti: Customer Service (kompletní chod odd. zákaznického servisu), Sales monitoring (monitorování a vyhodnocování prodejních ukazatelů), Budget controlling (tvorba rozpočtů celého prodejního odd. a kontrola čerpání), EDI Power user (zodpovědnost za plynulý průběh EDI komunikace), SAP Power user (zodpovědnost za fungování a rozvoj systému SAP v prodejní části), 2) Další zodpovědnosti a projekty: Příprava podkladů pro audit za celé prodejní oddělení, testování nových systémů, zodpovědnost za rozvoj monitorovacích systémů, zodpovědnost za veškeré obchodní smlouvy s odběrateli ČR a SR (za obsah smluv v souladu s právním řádem a zejména zákonem o hospodářské soutěži), řízení obchodních projektů: spojení firmy Wrigley a Mars, zvyšování efektivity práce v rámci odd.
Wr*********.o.
Sales Administration Manager v Praze
září 1995 – prosinec 2009 14 let a 4 měsíce
1995 - založení zcela nového oddělení zákaznického servisu a jeho postupné rozšiřování Hlavní náplň práce: Vedení oddělení zákaznického servisu pro Českou republiku, Sales monitoring (monitorování a vyhodnocování prodejních ukazatelů), Budget controlling (tvorba rozpočtů celého prodejního odd. a kontrola čerpání), zodpovědnost za obchodní smlouvy s odběrateli ČR a SR (za obsah smluv v souladu s právním řádem a zejména zákonem o hospodářské soutěži), řízení obchodních projektů: implementace nového účetního a logistického programu SAP
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
ruštinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Místopředseda výboru společenství vlastníků jednotek pro dům na Praze 3 (54 bytových jednotek), od roku 2003 do současnosti a dále předseda výboru společenství vlastníků jednotek pro dům ve Vrchlabí (22 bytových jednotek), od roku 2014 do současnosti
Kurzy
Efektivní manažer
Jak správně řídit tým, motivace lidí, delegování
březen 2015
Školení na znalost práva o hospodářské soutěži
Implementace zákona do obchodních smluv
duben 2004