Není foto: L. P.
ID 1350643

L. P.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

České Budějovice + 1 km ochota dojíždět Mapa Praha-Žižkov + 1 km ochota dojíždět Mapa Vrchlabí + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

The Open University (studium při zaměstnání)

Management

září 1997 – květen 2000Vysokoškolské

Vysoká škola ekonomická v Praze

Národní hospodářství

září 1993 – červen 1995Vysokoškolské

Vysoká škola ekonomická v Praze

Národní hospodářství

září 1990 – červen 1993Bakalářské

Střední ekonomická škola České Budějovice

Organizace administrativy

září 1985 – květen 1990SŠ s maturitou

Praxe 28 let a 6 měsíců

Me*********.o.

Obchodní manažer provozovny ve Vrchlabí

říjen 2016 – únor 2024 7 let a 5 měsíců

Soukromé podnikání: vedení obchodu s potravinami o rozloze nad 200m2, zodpovědnost za skladové hospodářství, objednávání zboží, personální agenda, tvorba dokumentů HACCP - výčet kritických bodů při procesu v potravinářství, prezentace obchodu, podklady pro účetnictví, řízení financí

Ma*********.o.

Customer Service Manager v Praze

leden 2010 – září 2016 6 let a 9 měsíců

Vedení oddělení zákaznického servisu pro Českou a následně i pro Slovenskou republiku - 1) Hlavní zodpovědnosti: Customer Service (kompletní chod odd. zákaznického servisu), Sales monitoring (monitorování a vyhodnocování prodejních ukazatelů), Budget controlling (tvorba rozpočtů celého prodejního odd. a kontrola čerpání), EDI Power user (zodpovědnost za plynulý průběh EDI komunikace), SAP Power user (zodpovědnost za fungování a rozvoj systému SAP v prodejní části), 2) Další zodpovědnosti a projekty: Příprava podkladů pro audit za celé prodejní oddělení, testování nových systémů, zodpovědnost za rozvoj monitorovacích systémů, zodpovědnost za veškeré obchodní smlouvy s odběrateli ČR a SR (za obsah smluv v souladu s právním řádem a zejména zákonem o hospodářské soutěži), řízení obchodních projektů: spojení firmy Wrigley a Mars, zvyšování efektivity práce v rámci odd.

Wr*********.o.

Sales Administration Manager v Praze

září 1995 – prosinec 2009 14 let a 4 měsíce

1995 - založení zcela nového oddělení zákaznického servisu a jeho postupné rozšiřování Hlavní náplň práce: Vedení oddělení zákaznického servisu pro Českou republiku, Sales monitoring (monitorování a vyhodnocování prodejních ukazatelů), Budget controlling (tvorba rozpočtů celého prodejního odd. a kontrola čerpání), zodpovědnost za obchodní smlouvy s odběrateli ČR a SR (za obsah smluv v souladu s právním řádem a zejména zákonem o hospodářské soutěži), řízení obchodních projektů: implementace nového účetního a logistického programu SAP

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

ruštinamírně pokročilá

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Místopředseda výboru společenství vlastníků jednotek pro dům na Praze 3 (54 bytových jednotek), od roku 2003 do současnosti a dále předseda výboru společenství vlastníků jednotek pro dům ve Vrchlabí (22 bytových jednotek), od roku 2014 do současnosti

Kurzy

Efektivní manažer

Jak správně řídit tým, motivace lidí, delegování

březen 2015

Školení na znalost práva o hospodářské soutěži

Implementace zákona do obchodních smluv

duben 2004

Zájmy

Četba, cestování, sport

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45