Anežka V. 29 let , životopis 377029
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent pedagoga Au pair Hlídání dětí HR specialista Chůva Office manager Personalista Specialista logistiky Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium Hladnov a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Ostrava, příspěvková organizace
Dvojjazyčné gymnázium (Jazyk český a španělský)
2009 – 2015SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 6 měsíců
Sm*******ola
Asistent pedagoga
únor 2024 – červen 2024 5 měsíců
Pomoc pedagogovi při organizaci vzdělávacích aktivit pro děti Asistence při aktivitách Dohlížení na děti během aktivit Příprava materiálů a pomůcek Vymýšlení her a aktivit pro děti
Co*******HBC
Customer logistics specialist
říjen 2023 – leden 2024 4 měsíce
Komunikace se zákazníky Vytváření objednávek pro zákazníky Spolupráce s interními týmy a externími partnery
Ni*******r.o
Logistics specialist
prosinec 2019 – září 2023 3 roky a 10 měsíců
Plánování dopravní trasy a zajišťování správného a efektivního využití dopravních prostředků. To zahrnuje koordinaci s výrobci, dodavateli a přepravci Výběr správného typu přepravy, jako jsou vlaky, lodě,letadla či kombinovaná přeprava. Práce v účetním systému Pohoda.
Ch*****.s.
osobní asistentka jednatele
březen 2019 – listopad 2019 9 měsíců
vyřizování agendy kanceláře, vyřizování osobní agendy partnera kanceláře, komunikace s klienty, vyřizování telefonických hovorů a vzkazů, starost o vozový park, komunikace emailem a telefonicky se zahraničními společnostmi, zpracování administrativních úkolů
Fa*********r.o
Administrativní pracovník, zástupce vedoucí
2017 – únor 2019 2 roky a 2 měsíce
zajištění chodu kanceláře(pošta, kancelářské potřeby), práce v interním systému FIS, administrativní a organizační podpora členů týmu zaškolování nových zaměstnanců, komunikace s obchodními zástupci a manažery (telefonicky, e-mailem), účtování, kontrola smluv, evidence zákazníků do systému, reporting, evidence a archivace firemních dokumentů,
DH*********.o.
Účetní, obor Ekonomika a podnikové finance
2015 – 2017 2 roky a 6 měsíců
zakládání dodavatelských faktur do SAPu, účtování faktur v SAPu, administrativní práce (agenda kanceláře, pošta, telefonní a emailová komunikace, kopírování a zakládání faktur do archivu)
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
španělštinapokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
SAP,Pohoda
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení