M. Š. , životopis 1386366
Vzdělání Vysokoškolské
Pedagogická fakulta UK Praha
Rozšiřující pedagogické studium
září 2004 – září 2006Vysokoškolské
Pedagogická fakulta JU České Budějovice
Doplňkové pedagogické studium
září 2000 – červen 2002Vysokoškolské
Vysoká škola zemědělská
Zootechnika
září 1983 – srpen 1987Vysokoškolské
Gymnázium, Pardubice, Dašická 1083
Gymnázium (všeobecné)
září 1979 – červen 1983SŠ s maturitou
Praxe 33 let a 2 měsíce
OS*********íši
cukrářka
březen 2017 – dosud 8 let a 10 měsíců
cukrářská výroba, expedice
Zá*****aná
učitelka
srpen 2001 – prosinec 2016 15 let a 5 měsíců
výuka předmětů na druhém stupni, třídnictví
Ok*****ora
dávkový specialista, kontaktní místo Horní Planá
říjen 1995 – srpen 2001 5 let a 11 měsíců
Dávky státní sociální podpory, kontakt se žadateli, zpracování žádosti digitálně Složeny zkoušky odborné způsobilosti
Je*****aná
cukrářka
červenec 1993 – září 1995 2 roky a 3 měsíce
cukrářská výroba
St*********ava
Zootechnik
říjen 1987 – červenec 1988 10 měsíců
živočišná výroba v odštěpném závodě Horní Planá odchod na mateřskou dovolenou
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Samostatnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Specializační studium pro školní koordinátory EVVO
Standard dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v environmentálním vzdělávání, výchovy a osvěty
říjen 2007
Kurz uživatelských ICT znalostí a dovedností
Práce se základními moduly MS Office -textový editor, tabulkový kalkulátor, prezentace
prosinec 2004
Osobnostní a sociální výchova
Metody zaměřené na aktivní učení, efektivní komunikaci, řešení problémů, práce s informacemi.
červenec 2004
Respektovat a být respektován
Metody zaměřené na efektivní komunikaci
březen 2003
Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Metody zaměřené na aktivní učení, efektivní komunikaci, řešení problémů, práce s informacemi.
srpen 2002