Pavel D. 36 let , životopis 1329927
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Ústí nad Labem + 15 km ochota dojíždět Mapa Praha-Hradčany + 10 km ochota dojíždět Mapa Velká Británie Švýcarsko Švédsko Španělsko Rakousko Norsko Německo Itálie Francie Dánsko Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Bankovní specialista HR konzultant Osobní bankéř Personalista Pracovník back office Pracovník front office Pracovník help desku Pracovník podpory zákazníků Tlumočník, překladatel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní Akademie, Národního odboje 17
Ekonomické lyceum
září 2004 – květen 2008SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 9 měsíců
Jo*********rae
Zdravotní ošetřovatel/Osobní asistent
září 2015 – červen 2024 8 let a 10 měsíců
Poskytování základní péče, osobní hygieny, podávání léků a měření vitálních funkcí. Asistence při pohybu, doprovod k lékaři a poskytování emocionální podpory, cvičení, zajištění stravování. Vyřizování účtů za domácnost a poskytovanou lékařskou službu. Spoluúčast na prominentních akcích,včetně prezentace v zastoupení. Obchodování s akciemi na burze E*Trade.
Th*********nto
Recepční & noční auditor
srpen 2014 – září 2015 1 rok a 2 měsíce
Vítání hotelových zákazníků, přijímání plateb, nabídnutí služeb a zboží. Vyrovnání hotovostních a kreditních plateb, aktivace kontrolního systému a opravení chyb. Příprava a rozdělení práce pro směny v recepci, restauraci a pokojské. Vyřizování telefonických hovorů, následné rezervace a požadavky klientů.
Me*******tel
Rezervační agent & administrativa
srpen 2010 – červen 2014 3 roky a 11 měsíců
Vyřizování telefonické a online rezervace do hotelového systému, vyplňování kontaktů a příprava podkladů pro recepci. Vyjednávání procentních sazeb pro skupinky hostů, pravidelné zákazníky nebo cestovní kanceláře. Vystavování faktur, včetně kontrola plateb za poskytnuté služby, ale i následné objednávky zboží pro hotel a restauraci. Práce se zaměstnanci - směnář, kontrola docházky, podklady k výplatám, řešení konfliktů na pracovišti a nábor nových zaměstnanců.
Ma*****don
Obchodní prodejce & administrativa
květen 2009 – červenec 2010 1 rok a 3 měsíce
Zajišťování nákupu a prodeje starožitného nebo cenného sortimentu, vystavování faktur, včetně kontrol plateb. Vyřizování korespondence a telefonátů, stanovení cen, marží, slev apod. při prodeji na webových portálech. Udržení vztahů se stávajícími klienty, včetně vyhledávání nových obchodních akvizic.
MŠ*********ace
Ekomomický asistent
září 2006 – květen 2009 2 roky a 9 měsíců
Třídění a příprava podkladů, dokladů pro účetnictví, předkontace, evidence pokladny. Komunikace se zaměstnanci a zákonnými zástupci, dodavateli. Odsouhlasení bankovních transakcí, příprava podkladů pro mzdy zaměstnanců. Příprava rozpočtů, zpráv, inventarizací a základní administrativní práce.
Jazyky
španělštinazačátečník
němčinamírně pokročilá
češtinavýborná
angličtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Pearson Education LTD
Zákaznický servis
červen 2013
ignature Worldwide business and training solutions
Prodejní strategie v obchodu a poskytování služeb
březen 2013
Cestovní ruch , Obchodní Akademie, Národního odboje 17
Průvodce
květen 2008