Foto: Sandra  J.
ID 1323590

Sandra J. 28 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední průmyslová škola polytechnická - Centrum odborné přípravy Zlín

Reprodukční grafik pro média

2012 – 2015SŠ s maturitou

Praxe 6 let a 7 měsíců

HP TRONIC ZLÍN, S.R.O.

Vedoucí produktových popisů

červenec 2020 – dosud 4 roky

• Získala jsem vedoucí zkušenosti s řízením tříčlenného interního týmu a koordinací přibližně 40 externích brigádníků. • Aktivně jsem komunikovala s interními odděleními, jako například s vývojem webu, CRM, personálním nebo právním. • Podílela jsem se na A/B testování produktových popisů a implementaci webových prvků. • Zodpovídala jsem za zpracování zákaznických recenzí a řízení celkového procesu rozvojových aktivit nejen v této oblasti.

BRATEA ZLÍN S.R.O.

Zástupce obchodního oddělení

duben 2019 – březen 2020 1 rok

• Byla jsem zodpovědná za efektivní řízení prodejních procesů v oblasti signmaking materiálů. • Mou starostí bylo také monitorování a optimalizace skladových zásob pro zajištění plynulosti dodávek zákazníkům. • Pod mou pozicí také byla správa objednávek, fakturačních a administrativních činností kde je důležitá přesnost a včasnost.

FAST ČR A.S.

Administrativní pracovnice

září 2018 – březen 2019 7 měsíců

• Pozice mi dala zkušeností s přímým zákaznickým servisem a prodejem sortimentu elektra. • Osvojila jsem si dovedností v oblasti splátkového prodeje, efektivního řešení reklamací a základní znalosti legislativy v prodeji. • Naučila jsem se orientovat na zákazníka s důrazem na příjemné vystupování a rozpoznáním specifických potřeb pro podporu prodeje.

WRAPSTYLE ZLÍN S.R.O.

Asistentka ředitele

leden 2016 – prosinec 2016 1 rok

• Zajišťovala jsem efektivní plánování a koordinaci zakázek. • Mou prací bylo také vyřizování pošty, recepčních činností, příprava a administrace smluvní dokumentace pro zákazníka. • Byla jsem zodpovědná za předávání a přebírání vozů od zákazníků. • Organizovala jsem drobný catering pro firemní akce nebo schůzky a zajišťovala nezbytný pracovní materiál pro tým.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Expert

Chytrý telefon AndroidExpert

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiExpert

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel DrawPokročilý

Adobe InDesignPokročilý

Adobe PhotoshopPokročilý

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

SAPZkušený

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingZkušený

Google AnalyticsPokročilý

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

SEO, linkbuildingPokročilý

Úprava fotekZkušený

Další programy a počítačové znalosti

Jira, Trello, Confluence, Smartlook, AI (Deeply, ChatGPT, Gemini...)

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Příjemné vystupování a orientace na zákazníka, výborná znalost pravopisu a českého jazyka, vyhodnocování a zpracovávání dat, správa personálních činností jako docházek a nebo náborů

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45