Bc. Zuzana K. 32 let , životopis 1329406
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej Business analytik Key Account Manager Obchodní asistent Obchodní zástupce Office manager Project manager organizačně-ekonomický Regionální obchodní manažer Tester Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Pardubice - Fakulta chemicko-technologická
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
2012 – 2016Bakalářské
Střední škola SŠ oděvní a obchodně podnikatelská, Frýdek-Místek
Podnikání
2010 – 2012SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 4 měsíce
FO*********.o.
HR IS Specialist
září 2021 – červen 2024 2 roky a 10 měsíců
Spravovala jsem a konfigurovala HR systémy a zajišťovala jsem soulad s HR IS strategií. Byla jsem odpovědná za osobní údaje, včetně správy mzdových dat a osobních informací. Aktualizovala a testovala jsem systémy, zajišťovala aktuálnost dat a koordinovala testování v rámci HR oddělení. Spravovala jsem docházkový systém společnosti, uživatelské účty, pravidla oprávnění. Validovala a spravovala jsem nové požadavky ze strany businessu, požadavky na změny a opravy. Připravovala jsem dokumentaci, vytvářela prezentace a manuály. Školila a podporovala jsem uživatele HR systémů. Koordinovala jsem se s klíčovými uživateli, IT oddělením a externími subjekty. Řídila jsem projekty a byla jsem odpovědná za projekty, aplikace, systémy a dodržování požadavků na shodu a normy. Pracovala jsem v programu SAP, tvořila objednávky, potvrzovala a zpracovávala faktury. Optimalizovala jsem procesy napříč reportovacím systémem a systémem SAP pro oddělení vzdělávání.
Co*******.o.
Sales Manager
leden 2020 – září 2021 1 rok a 9 měsíců
Hledala jsem nové zákazníky a obchodní příležitosti formou navolávání. Prezentovala jsem společnost, produkty a služby. Pečovala jsem o stávající zákazníky (široké spektrum společností, komerční i státní sféra, menší, střední i dlouhodobé projekty), udržovala vztahy, otevírala nové příležitosti a prodlužovala stávající smlouvy, jak osobně, tak telefonicky. Spolupracovala jsem s distributory a vendory. Zaměřovala jsem se na problematiku Data Retention a zajišťovala celý proces. Dozorovala jsem realizaci uzavřených obchodních příležitostí. Dokumentovala jsem tvorbu smluv, výběrových řízení, nabídek, kalkulací apod.
Ma*******oup
Staffing consultant
leden 2017 – říjen 2019 2 roky a 10 měsíců
Prováděla jsem aktivní vyhledávání kandidátů a zajišťovala inzerci volných pracovních míst. Realizovala jsem výběrová řízení včetně testování kandidátů, aby byla zajištěna jejich vhodnost pro dané pozice. Zajišťovala jsem nábor zahraničních pracovníků a jejich integraci do pracovního procesu. Kontrolovala a koordinovala jsem projekty, aby byly splněny všechny stanovené cíle a termíny. Spolupracovala jsem s Úřadem práce, Ministerstvem vnitra OAMP a pracovala s cizineckou policií na záležitostech týkajících se zaměstnávání cizinců. Každodenně jsem komunikovala s klienty a řešila jejich požadavky a dotazy. Podílela jsem se na obchodních jednáních, kde jsem přispívala k rozvoji obchodních vztahů. Byla jsem lektorkou interních systémů, vytvářela jsem prezentace a manuály pro vzdělávání zaměstnanců. Schvalovala jsem faktury a vedla evidenci pokladny, aby bylo zajištěno správné finanční hospodaření. Zpracovávala jsem podklady pro mzdy přiděleným zaměstnancům, aby byly výplaty přesné a včasné.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
HeliosZačátečník
SAPZkušený