Lucie P. 37 let , životopis 224314
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Vinohrady + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Referent Specialista pohledávek Tajemník Úředník Vedoucí odboru / oddělení Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOU Technické
Technickohospodářské a správní činnosti
2005 – 2007SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 5 měsíců
Ce*****áva
referent vymáhání a exekucí
březen 2020 – dosud 4 roky a 5 měsíců
vymáhání, zajišťování vymáhání nedoplatků, pokut, daňová exekuce,vyřizování záležitostí týkajících likvidací, insolvenčního řízení. Komunikace s klientem a veškerá administrativa spojená s vymáháním, emailová atd.
Se********* 10
Pracovník logistiky a zpracovávání objednávek
leden 2019 – červen 2019 6 měsíců
Práce s ekonomickým systémem Money S3 - objednávky, fakturace, Každodenní komunikace se zákazníky – odběratelé, Řešení zákaznických otázek i případných stížností. Příjem plateb a výdej objednaného zboží, komplexní chod firmy, dobropisování, záskok na pokladně a výdej zásilek od zásilkovny či zboží. Kontrola bankovního účtu.
Va*****rác
mistr pro výrobu
březen 2018 – květen 2018 3 měsíce
Analýza pohledávek a závazků, organizování výrobních a pracovních úseků, kontrola stavu výrobků, fakturace v programu VIS Eko, řízení, organizování, kontrola a hodnocení vězňů v počtu 8-12 v KoVo výrobně, srovnávání cen. A různé administrativní úkony s výkonem práce spojené.
Če*******bou
Referent, obor Administrativa
2009 – 2018 9 let a 6 měsíců
posuzování invalidních důchodů, neschopenek, evidence žádostí různých příspěvků, kontrola lhůt, telefonická a emailová komunikace, faktury, archivace, skartace, atd.
ÚŘ*********ba)
Referent, obor Administrativa
2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců
o jednání s občany, úřady a vedením, jednání s ministerstvem práce a sociálních věcí o jednání s ministerstvem práce a sociálních věcí o administrativní a poradenská činnost o vedení firemní korespondence, řízení agendy spisovny, archívu o zpracovávání faktur o legislativní a auditová kontrola, reporty o práce s programem Posudky
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Osvědčení, specializační profesní příprava
Dělená správa
listopad 2021
Specializační profesní příprava, vymáhání mimo dražbu
září 2020
Osvědčení o získání profesní kvalifikace - Obchodní zástupce
2015
MVČR - osvědčení e-learningový kurz
2010
ČSSZ osvědčení Vstupní kurz, Systém společenské péče, první pomoc, Bezpečnost práce a požární ochrana)
2010
rekvalifikace se zaměřením na administrativní práce
2008
Státní zkouška z kancelářského psaní na klávesnici
2005