Foto: Petra T.
ID 1318595

Petra T. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Slezská univerzita v Opavě, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné

Marketing a management

září 2007 – červen 2009Vysokoškolské

Slezská univerzita v Opavě, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné

Marketing a management

září 2004 – červen 2007Bakalářské

Gymnázium a Obchodní akademie Bučovice, příspěvková organizace

Obchodní akademie

září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou

Praxe 14 let a 11 měsíců

Ma*********ená

Mateřská dovolená

duben 2021 – srpen 2024 3 roky a 5 měsíců

Péče o dítě.

MT*****.o.

Administrativní pracovník

březen 2021 – dosud 3 roky a 5 měsíců

Práce na DPP při mateřské dovolené. Správa DS. Úhrada FAP. Archivace dokumentů společnosti

KL*******.o.

Administrativní pracovník

duben 2021 – červen 2023 2 roky a 3 měsíce

Práce na DPP při mateřské dovolené. Administrace marketingových akcí. Příprava podkladů pro audit ISO. Zajištění BOZP, PO, školení řidičů pro zaměstnance, lékařské prohlídky.

KL*******.o.

Office manager/Administrativní pracovník

březen 2020 – březen 2021 1 rok a 1 měsíc

Práce v informačním systému SAP (tvorba CN, objednávek, fakturace, příjem a výdej zboží). Logistika materiálu ke koncovému zákazníkovi. Zajištění marketingových předmětů a marketingových akcí. Účast na výběrových řízeních. Příprava podkladů pro audit ISO. Zajištění BOZP, PO, školení řidičů pro zaměstnance, zajištění lékařských prohlídek.

MT*****.o.

Asistentka jednatele

květen 2016 – únor 2020 3 roky a 10 měsíců

Revize úvěrových smluv a dodatků, výpočet úroků. Vedení projektu Garáže Pražského povstání – CF, komunikace s bankou, účetní, daňovou poradkyní, evidence plateb, urgence úhrad, fakturace, kontrola uce výkazů, příprava smluv a vedení veškeré agendy s tím spojené.

GO*********.s.

Office manager

červenec 2013 – únor 2020 6 let a 8 měsíců

Vedoucí kanceláře. Komunikace s vlastníkem budovy (řešení technických a provozních problémů). Bezpečnost práce, nábor zaměstnanců (inzeráty, organizace VŘ). Organizace firemních výjezdů. Příprava smluv a dodatků. Fakturace podnájemného, přefakturace, vyúčtování spotřeby médií, evidence plateb, vymáhání pohledávek, inkasa plateb. Evidence provozních nákladů a výnosů, příprava účetních podkladů.

Sk*****.o.

Ekonom

listopad 2015 – listopad 2016 1 rok a 1 měsíc

Tvorba finančního plánu, CF. Komunikace s bankou v rámci požadavků vyplývajících z úvěrů (příprava podkladů z podmínek čerpání). Kontrola účetních výkazů, kontrola fakturace a vystavovaných dokladů. Nábor zaměstnanců (inzeráty, organizace VŘ). Příprava smluv a dodatků, výpočet úroků, kontrola DPH a kontrolních hlášení, vymáhání pohledávek za neplatiči, inkasa plateb. Příspěvky na zaměstnance z ÚP (žádosti, pravidelné podklady). Účast na mimořádné uce závěrce, refinancování úvěrů.

GO*********.s.

Asistentka finančního oddělení

říjen 2009 – červen 2013 3 roky a 9 měsíců

Běžná administrativa. Evidence účetních dokladů. Řešení organizačně – provozních záležitostí. Fakturace, správa pokladny. Evidence provozních nákladů a výnosů, finanční plán. Organizování teambuildingových akcí a výjezdů.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

slovenštinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZačátečník

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Kurz psaní na PC/stroji

Psaní na PC/stroji

květen 1999

Zájmy

Cestování, lyžování, móda, ráda trávím čas s nejbližšími přáteli a rodinou.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45