J. D. , životopis 791224
Představa o práci
Chci pracovat jako
Event Specialist Marketingová komunikace Marketingový ředitel/manažer Online Marketing Specialista marketingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Polabská soukromá obchodní akademie, Pardubice
Obchodní akademie (Bankovnictví)
září 1994 – květen 1998SŠ s maturitou
Praxe 26 let a 1 měsíc
Lé*******neč
Manažerka marketingu
prosinec 2023 – březen 2024 4 měsíce
Má náplň práce je vedení marketingového týmu. Podílím se na tvorbě vizuální koncepce lázní. Přípravě, koordinaci a implementaci marketingových kampaní a jsem odpovědná za jejich náplň a realizaci. Zpracovávám marketingové strategie, včetně příprav a odpovědnosti za rozpočty jednotlivých kampaní a výběru a nákupu médií. Zajišťuji kompletní tvorbu firemních POS materiálů, včetně psaní textů (příprava a tvorba newsletteru v Mailchimpu, bannery). Připravuji FB příspěvky a kampaně. Zajišťuji obsah a vzhled webových stránek. Na starosti mám komunikaci se zákazníky přes digitální média. Kontroluji dodržování standardů značky, včetně správného užití loga, barevnosti a dalších grafických prvků vycházejících z grafických manuálů. Pravidelně se účastním porad s vedením společnosti a předávám informace o stavu jednotlivých projektů a aktivit marketingového oddělení včetně reportingu o aktuální situaci na trhu, vývoje trhu, aktivit konkurence a dalších příležitostí. Zajišťuji výběrová řízení na dodavatele a jednání s nimi, včetně vedení finanční agendy (objednávky, faktury, atd...).
So*********.o.
Marketingový specialista
červen 2021 – prosinec 2023 2 roky a 7 měsíců
Moje náplň práce je koordinace a implementace široké škály aktivit souvisejících s rozvojem povědomí o značce a podporou obchodu, se zaměřením převážně na B2B segment. Plánování, příprava, koordinace, monitorování a administrace POSM aktivit. Příprava a koordinace eventů, výstav a firemních akcí. Zajištění reklamních předmětů a vánočních dárků. Tvorba firemních POS materiálů (letáky, katalogy,..). Kompletní tvorba materiálů pro firemní komunikaci, včetně psaní textů. Komunikace se spotřebiteli přes digitální média. Správa FB a webových stránek pro komunikaci se spotřebiteli. Zajištění grafických prvků pro potřeby materiálů a reklamy. Příprava a aktualizace prezentací a materiálů pro obchodní týmy. Pravidelné informování nadřízeného o stavu jednotlivých projektů a aktivit. Tvorba a realizace strategií pro různé prodejní kanály. Vytváření a provádění marketingových strategií značky. Příprava a správa rozpočtů pro kampaně, včetně nákupu médií. Zajištění dodržování standardů značky, včetně kontroly loga, barevnosti a dalších aspektů.
Pa*********.s.
Marketing specialist
srpen 2020 – 2021 1 rok a 5 měsíců
Hlavní náplní práce je rozvoj a podpora obchodu (POSM aktivity, reklamní předměty). Plánování, příprava, koordinace, monitorování, vyhodnocování a administrace BTL aktivit, tailor made promotions, programů zaměřených na podporu intenzity prodeje (same store sales), vizibility Pardubického pivovaru, uvedení nových výrobků na trh. Plánování, příprava a zajišťování designu, produkce a distribuce standardních i promočních POS materiálů. Kontrola exekuce aktivit a kvality využívání POS materiálů v terénu. Tvorba a realizace podpory prodeje ON trade/OFF trade. Komunikace se spotřebiteli skrz digitální media, správa FB profilu a webových stránek. Sledování a analyzování aktuální situace na trhu, vývoje trhu, aktivit konkurence. Zajištění grafických podkladů (polepy, letáky, plakáty, bannery, inzerce, BB,...). Příprava a aktualizace prezentačních a podpůrných materiálů pro obchodní týmy. Pravidelná komunikace s obchodními týmy a dalšími odděleními. Zpracování marketingových strategií. Kompletní tvorba firemních POS materiálů, psaní textů (firemní časopis, bannery). Příprava a odpovědnost za rozpočty kampaní, včetně nákupu médií. Správa a dodržování brand booku značek (kontrola správnosti loga, barevnosti, použití).
PR*****.s.
Marketing Communication Specialist
listopad 2017 – květen 2020 2 roky a 7 měsíců
Hlavní náplní mé práce je příprava marketingových kampaní, odpovědnost za jejich náplň a realizaci. Zpracování marketingových strategií. Kompletní tvorba firemních POS materiálů, psaní textů (mailingy, bannery, CRM dopisy,...). Příprava a odpovědnost za rozpočty kampaní, včetně nákupu médií, koordinace PR, řízení marketingových aktivit a projektů v obchodní síti. Na starost mám i zajištění firemních eventových akcí (konference, večírky, akci pro zaměstnance centrály, atd..), Dále jsem zodpovědná za nákupu a vedení skladu s reklamními předměty. Spolupracuji s grafickými studii, tiskárnami a dalšími odděleními na centrále a mimo centrálu (komunikace s obchodní sítí firmy). Zajišťuji výběrová řízení na dodavatele a jednání s nimi, včetně vedení finanční agendy (objednávky, faktury, atd...).
MA*********ice
Account Manager - media, reklama
únor 2007 – říjen 2017 10 let a 9 měsíců
Mojí činností bylo reklamní a marketingové poradenství, odpovědnost za rozvoj marketingových strategií klientů, odpovědnost za rozpočty a náplně kreativních kampaní, přímá odpovědnost za nákup médií, řízení marketingových aktivit a projektů. Zajištění eventových akcí pro klienty, kooperace v grafickém studiu a IT oddělení, jednání s dodavateli, vedení finanční agendy - objednávky, faktury, zajištění komplexních služeb pro klienta (grafické zpracování a DTP sazba katalogů, DL skládaček, letáků, firemních časopisů, předtisková příprava, zajištění korektur a překladů do cizích jazyků, tisk). Jedni z mých významných klientů: Magistrát města Pardubice, FOXCONN CZ, PETROF, ELDIS Pardubice, CZ STAVEBNÍ HOLDING, Kardiologické centrum AGEL, Obchodní centru GRAND.
St*******ice
Obchodní zástupce
2004 – 2007 3 roky a 6 měsíců
Tiskárna, nakladatelství, reklamní studio. Vyhledávání nových obchodních partnerů, kalkulace, zajištění komplexní služby v oblasti tisku a reklamy.
ČS*******aha
Bankovní úřednice
2001 – 2004 3 roky a 6 měsíců
Zajištění provozu na přepážce, obsluha klientského servisu, vyhledávání nových obchodních aktivit.
Ra*****ové
Bankovní úřednice
1999 – 2001 2 roky a 6 měsíců
Zajištění provozu na přepážce, zpracování úvěrové dokumentace pro obecní úřady a občany.
Sd*********ice
Účetní
1998 – 1999 1 rok a 6 měsíců
Zpracování účetnictví pro firmy.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
E-mail marketingPokročilý
Google AdsPokročilý
Google AnalyticsPokročilý
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
WordPress / CMSZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Adobe Acrobat Pro 9
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Školení online copywritingu
Kurz byl zaměřen na základní princip psaní textů na web, na klíčová slova, jak a kde je hledat, jak s nimi (ne)pracovat, jak vystavět atraktivní titulek, jaké informace a v jaké podobě patří na hlavní stránku webu, základy pro SEO. Naučila jsem se přemýšlet nad obsahem, celkovou kvalitou a jeho přínosem. Získala jsem pevnější základy a jasnější představu, jak pracovat s texty, aby byli pro firmu přínosem, staly se atraktivnější a s lepším zacílením na naší cílovou skupinu.
prosinec 2019
Moderní marketingová komunikace a propagace
Kurz byl zaměřen na: jak tvořit komunikační strategii pro reklamu jak tvořit komunikační strategii pro PR jak pracovat s kreativním konceptem jak naplánovat mediální prostor pro reklamní kampaň jak tvořit marketingové, reklamní a PR texty jak komunikovat na sociálních sítích jak najít a vybrat komunikační agenturu a řídit její práci Podrobně jsem se seznámila s technikami účinné propagace a reklamy, dozvěděla jsem se, jak sestavit účinný komunikační plán, formulovat klíčová sdělení a současně jak postupovat podle nejnovějších trendů v propagaci.
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2018