Lenka K., DiS., B.A. 47 let , životopis 1279441
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Brušperk + 20 km ochota dojíždět Mapa Frýdek-Místek + 5 km ochota dojíždět Mapa Nový Jičín + 5 km ochota dojíždět Mapa Ostrava + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Michle + 15 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Delegát cestovní kanceláře HR Business Partner HR generalista HR konzultant HR ředitel / manažer HR specialista Kouč Náborář Personalista Průvodce Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Teologický seminář CASD - sociálně - pastorační, teologická
1. Sociálně-vědní (sociální práce, sociologie a psychologie) 2. Pastorační (filosoficko-teologické základy, an
srpen 2006 – červen 2011Bakalářské
COP řemesel a podnikání - Ostrava - Kunčice
Provoz obchodu - Nástavbové studium - vedení obchodu, podnikání, management, marketing, zbožíznalství...
září 1995 – červen 1998SŠ s maturitou
Soš se smíšeným zaměřením - Ostrava - Poruba
Obchodní, podnikatelský + prodavač - 2 roky obchodní podnikatelský obor + 1 rok prodavač smíšeného zboží.
září 1992 – červen 1995Vyučení
Praxe 25 let
CO*******.O.
Manažerka personálního oddělení, Koordinátorka ubytovny
prosinec 2022 – dosud 1 rok a 8 měsíců
- Péče o zaměstnance a komunikace se zaměstnanci - Zastřešení a nastavování HR procesů a standardů - Poradenství v personální oblasti, podpora, a spolupráce s top managementem a vedoucími jednotlivých oddělení - Pomoc při řešení i nestardatních problémů - Vyhledávání a přijímání nových zaměstnanců (kompletní nábor včetně pohovorů) - Zaměstnávání pracovníků z EU a třetích zemí - Ukončování pracovních poměrů - Správa firemních benefitů - Spolupráce s externí mzdovou účetní - Práce s docházkovým systémem giriton, - Práce s benefity - Evidence lékařských prohlídek - Komunikace s úřady a jinými institucemi - Odpovědnost za dodržování zákonů v oblasti pracovního práva - Správa a objednávání pracovního oblečení - Správa a koordinace firemní ubytovny - správa HR admnistrativy od A-Z
OSVČ
Svatební designer
2007 – dosud 17 let a 7 měsíců
Tvorba a prodej svatebních doplňků a dekorací, příležitostně aranžmá svateb zejména v modlitebnách, kostelech a místech pro hostinu. Prodej vlastních doplňků na FB (vlastní skupina), Fler, Simira, Sashe a další. Práce na sociálních sítích, vlastní propagace.
CO*******.O.
OFFICE MANAŽERKA, HR, ASISTENTKA GŘ, KOORDINÁTORKA UBYTOVNY
srpen 2013 – listopad 2022 9 let a 4 měsíce
- Koordinátor firemní ubytovny - ubytování hostů, správa ubytovny včetně nákupu zařízení a doplňků apod. - Organizace školení a eventů i na mezinárodní úrovni - Běžná i klíčová administrativa - Zodpovědnost za správu, chod areálu a stáje. - Péče o tuzemské a zahraniční návštěvy - Účast na zahraničních a tuzemských veletrzích včetně přípravy a organizace - Vedení diáře generálního ředitele, předávání a dohlížení na plnění úkolů a termínů ostatních manažerů. - Pomoc generálnímu řediteli s chodem společnosti - Úzká spolupráce s personálním oddělením - Plný záskok v nepřítomnosti personálního ředitele - Komunikace se zaměstnanci, pomoc při řešení problémů, vyhledávání a nábor nových zaměstnanců, správa a výdej firemního oblečení, práce s docházkovým systémem Giriton, práce s benefity a další.
Ag*******.o.
Hosteska, mystery shopping
leden 2003 – prosinec 2020 18 let
Hosteska na promo akcích Mystery shopping – auto salóny, obuv, restaurace, květinářství, koktejlové bary
Pr*******.s.
KOORDINÁTORKA REKVALIFIKAČNÍCH KURZŮ
listopad 2012 – srpen 2013 10 měsíců
Lektorská činnost, plánovaní a provoz rekvalifikačních kurzů v oblasti zdravého životního stylu, práce na projektu a propagaci nových kurzů.
Ma*********.s.
Asistentka ředitele a recepční
leden 2010 – říjen 2012 2 roky a 10 měsíců
Asistentka ředitele, provoz recepce, administrativa sdružení, komunikace s klienty v sociální tísni, podílení se na projektech sdružení, sepisování smluv, BZOP, klíčová i běžná administrativa, péče o návštěvy a další.
Co*******.o.
Asistentka ředitele společnosti
leden 2006 – prosinec 2009 4 roky
- Podpora ředitele společnosti - Práce personalistky - nábor přijímání nových zaměstnanců, pohovory, správa a výdej pracovního oblečení, řešení problémů se zaměstnanci - Spolupodílení se při založení personálního oddělení ve společnosti - Spolupráce s marketingovým oddělením (sjednávání inzercí, veletrhy, výstavy) - Komunikace s obchodními partnery a klienty - Organizace firemních akcí - Komplexní péče o tuzemské a zahraniční návštěvy - Porady a komunikace s manažery jednotlivých oddělení, práce - Podpora a spolupráce s top managementem
OSVČ
LEKTORKA A ZPROSTŘEDKOVATELKA AU-PAIR POBYTŮ
leden 2002 – prosinec 2004 3 roky
Kurzy angličtiny pro děti a zprostředkovávání Au-pair pobytů v Evropě.
7.*****tku
Učitelka na ZŠ
říjen 2002 – červen 2003 9 měsíců
Učitelka anglického jazyka, a třídní učitelka 4. třídy - záskok za mateřskou
7.*****tku
Učitelka na ZŠ
září 1999 – červen 2001 1 rok a 10 měsíců
Učitelka anglického jazyka, hudební výchovy, výtvarné výchovy a pracovního vyučování 4., 5. a 6. ročníku.
Am*******ncy
Au-pair
únor 1999 – srpen 1999 7 měsíců
Péče o děti a pomoc v domácnosti
Jazyky
italštinazačátečník
ruštinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingZačátečník
Google AdsZačátečník
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Úprava fotekPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Docházkový systém Giriton
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Manažerská akademie
Školení pro top management v rámci společnosti. Roční kurz.
duben 2009
Kurz pro asistentky
školení pro asstentky v administrativě
2009
Poradce zdravého životního stylu
Rekvalifikační kurz s osvědčením
červen 2005