Foto: Martina H.
ID 1317646

Martina H. 42 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola Klobouky u Brna

Agropodnikání

září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou

Praxe 18 let

OKAY s.r.o.

Manager Back Office

červen 2021 – červen 2024 3 roky a 1 měsíc

* vedení několika oddělení na třech skladech firmy Okay - oddělení reklamací - řešení reklamací, dohledávání v systému SAP a na kamerách - vedení kanceláře příjmu - expedice - vedení oddělení zpětných toků - oddělení zpracovávající zboží, které se vrací zpět - vedení oddělení Problem Solverů (IT junior) - řešení problematiky logistiky v systému - inventury - plánování práce pro inventurní specialisty * reporting pro vedení firmy * úzká spolupráce s oddělením dopravy * komunikace s prodejnami * řešení rozporů vzniklých při příjmu zboží od dodavatelů, komunikace s dodavateli a nákupním oddělení * zpracovávání manuálů a postupů, zajištění školení * personalistika pro oddělení Back Office * plánování směn, rozdělování práce * zpracování docházek a mezd * fakturace

OSVČ

Administrativa, logistika, obchodní činnost

březen 2018 – červen 2021 3 roky a 4 měsíce

Administrativní činnost - vedení skladové evidence, příjem, výdej zboží - jednání s dodavateli, objednávání zboží - vyřizování reklamací - vyřizování objednávek od zákazníků - příprava podkladů pro účetní - vedení pokladny - příprava mzdových podkladů Obchodní činnost - péče o stávající zákazníky - vyhledávání nových zákazníků, obchodní jednání - příprava ceníku pro zákazníky - příprava podkladů pro tvorbu akčních letáků, spolupráce s grafikem - správa e-shopu - správa a nastavování B2B Realizace, údržba a návrhy zahrad

Polymed

Technický referent

duben 2016 – únor 2018 1 rok a 11 měsíců

- příjem objednávek od zákazníků - evidence obchodních případů v IS - fakturace, vystavování servisních výkazů a protokolů o kontrole - vedení týmu pobočky - zajišťování a plánování práce pro servisní techniky - objednávání náhradních dílů, příjem do IS - vedení servisního a výrobního skladu - administrativní úkony - vedení pokladny - vyhledávání nových obchodních příležitostí - každodenní komunikace se zákazníkem - realizace dohodnutých obchodních příležitostí

Ovinex

Obchodní referent

červenec 2014 – duben 2016 1 rok a 10 měsíců

- obchodování s rychloobrátkovým zbožím - ovoce, víno – administrativní úkony – intenzivní komunikace se zákazníky i dodavateli – objednávání zboží – zajištění dopravy zboží - komunikace s celním úřadem – příprava účetních dokladů pro zaúčtování – evidence obchodních případů – evidence přijatých přepravních obalů v systému EKO-KOM - tvoření poptávek a nabídek - chystání podkladů pro obchodní jednání - tvoření statistik - vyhledávání nových obchodních možností - vedení obchodních jednání - vyhledávání a získávání nových zákazníků - průzkum trhu

Mediform

Vedoucí logistiky / skladu

květen 2010 – červen 2014 4 roky a 2 měsíce

– řízení oddělení logistiky (úseku skladu a fakturace) – objednávání zboží u dodavatelů zdravotnických prostředků – sledování a optimalizace skladových zásob, kontrola exspirace zboží – inventarizace (sestavení harmonogramu, řízení a kontrola inventur v součinnosti s externími auditory) – vyřizování neshody v dodávkách zboží – monitorování podmínek ve skladových prostorách, evidence měřidel, – evidence přijatých přepravních obalů v systému EKO-KOM, – vedení pokladny oddělení logistiky – příprava účetních podkladů pro zaúčtování (faktury, pokladní podklady) – zajištění vybavení oddělení logistiky kancelářským materiálem – zajištění výdeje vzorků ZP – zajištění dopravy zboží

Mediform

Fakturant/ka

červenec 2006 – květen 2010 3 roky a 11 měsíců

– elektronický příjem zboží na sklad – příjem a evidence zákaznických objednávek – fakturace zboží na základě došlé zákaznické objednávky – administrativní úkony (odesílání pošty apod.)

Jazyky

němčinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

T - traktory

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

PohodaZkušený

SAPZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

MBK Consulting, s.r.o. Řízení logistiky a nákupu

nákup zboží, zajištění přepravy do skladu firmy, plánování skladování, zajištění expedice zboží. Optimalizace skladových zásob dle požadavků trhu.

duben 2011

Zájmy

Výroba květinových dekorací, zahradničení, tanec, vyšívání, vaření

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45