H. D. , životopis 1304629
Představa o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborné učiliště obchodní E.Husserla, Prostějov
Provoz obchodu
září 1992 – květen 1997SŠ s maturitou
Praxe 26 let a 6 měsíců
Mu*******.o.
Divisional logistics expert for WM for BU Chassis Components
prosinec 2021 – dosud 2 roky a 8 měsíců
Spolupráce s německou, asijskou a americkou stranou na přípravě projektu, školení klíčových uživatelů a příprava školících dokumentů, podpora ve fázi Go-live a hyper care projektu, optimalizace stávajících procesů pro modul WM, Testování nově implementovaných procesů , podpora a řešení procesních chyb koncových uživatelů v oblasti logistiky, kontaktní osoba pro Keyusers ze závodů BU Stabilizers pro dotazy SAP ohledně výroby a logistiky
Mu*********jov
Key user logistika / inbound/internal/outbound
květen 2018 – prosinec 2021 3 roky a 8 měsíců
Spolupráce s realizačním týmem pro implementaci SAP ve všech oblastech logistiky v místním závodě, příprava dat, testování a školení pro koncové uživatele, příprava dokumentace školení a podpora v každodenním podnikání v logistice. oblast, kontaktní osoba pro závody BU Stabilizers pro dotazy SAP týkající se výroby a logistické komunikace s IT při řešení systémových problémů. Podpora zásob
Mu*****jov
Referent logistiky / příjem zboží
listopad 2012 – květen 2018 5 let a 7 měsíců
Koordinace vykládek kamionů, příjem, kontrola a systémové zaúčtování došlého zboží, komunikace s dodavateli, administrace, evidence a dokumentace z oblasti příjmu zboží, zodpovědnost za skladovou oblast a pracovníka oddělení příjmu zboží, kontrola faktur a oprava chybných pohybů ve vnitřním systému.
HS*******kov
Recepční
květen 2010 – říjen 2012 2 roky a 6 měsíců
Administrativa spojená s chodem recepce, firemní korespondence, rezervace pokojů a služeb, kontrola a evidence denních tržeb hotelu, platby za zboží dodavatelům
Le*********rit
Živnostník - maloobchod s koženou galanterií
srpen 2008 – květen 2010 1 rok a 10 měsíců
Vyhledávání nových dodavatelů , následná komunikace s dodavateli, prodej a distribuce, interní evidence účetnictví, vedení provozu maloobchodní jednotky
Gr*******jov
recepční, vedoucí recepce, fakturant
srpen 1998 – srpen 2008 10 let a 1 měsíc
Administration connected to the reception office,company correspondence, rooms and services booking, control and registration of daily sales of the hotel, creation of invoices for companies using hotel services, billing of credit card payments to the banks, leading a team of 5 colleagues, shifts planning, evaluation and motivation, responsibility distribution
DM*********jov
Zástupce vedoucího prodejny
únor 1998 – červenec 1998 6 měsíců
Objednávání zboží a kalkulace cen, kontrola a evidence denních tržeb prodejny, přímý prodej a komunikace se zákazníky
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
SAPZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace