Zuzana J. 43 let , životopis 1311121
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední zemědělská škola České Budějovice
: Výsadba a údržba veřejné zeleně, ukončeno maturitní zkouškou z anglického jazyka, českého jazyka a odborných
září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 4 měsíce
Gi*****r.o
Asistentka kanceláře
prosinec 2021 – dosud 2 roky a 8 měsíců
Zajištování chodu kanceláře, obsluha účetního programu Slim (příjímání a vydávání faktur cz, eur, dobropisy, zápočty, účtování bankovních výpisů ,DPH) ,posílání poštovních zásilek ,vyřizování telefoních hovorů.
Jo*********.o.
Asistentka kanceláře
červen 2017 – prosinec 2021 4 roky a 7 měsíců
Obsluha zákazníků,vedení pokladny,vyřizování veškerých poštovních transakcí (posílání poštovních zásilek, balíků zákazníkům) obsluha účetního programu Pohoda ( příjímání a vydávání faktur cz,eur, objednávky,dobropisy,banka,,výdejky,příjemky,Eko-kom Intrastat,počítání provizí,Inventura,docházky zaměstnanců, reklamace)
Če*********tín
Přepážková pracovnice
září 2014 – červen 2017 2 roky a 10 měsíců
Obsluha klientů; vedení pokladny; vyřizování veškerých poštovních transakcí (posílání poštovních zásilek, výdej poštovních zásilek, provedení úhrady na poukázky, prodej tisku a loterií, zakládání sipa a podobné); prodej, nabídka a servis finančních produktů Poštovní spořitelny; obsluha CzechPoint, vidimace a legalizace
Hy*****ice
Obchodní asistentka v oddělení domácích potřeb
leden 2012 – srpen 2014 2 roky a 8 měsíců
Obsluha klientů, aranžování vystaveného zboží, vyřizování reklamací, zadávání objednávek, příjem zboží, oceňování zboží, obsluha
Hy*****ice
Obchodní asistentka v oddělení Zahrady
březen 2003 – květen 2007 4 roky a 3 měsíce
Obsluha klientů, vyřizování reklamací, zadávání objednávek, příjem zboží, oceňování zboží, obsluha paletizačního a vysokozdvižného vozíku, vydávání vratek na zboží, komunikace s dodavateli, práce s PC
Za*******ice
Obchodní asistentka
září 1999 – březen 2003 3 roky a 7 měsíců
Obsluha zákazníků, příjem a výdej hotovosti, oceňování, objednávání a příjem zboží, vyřizování reklamací, organizace výstav zboží na veletrzích
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
T - traktory
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Prodejce
únor 2015
Prodej úvěrových produktů on-line
únor 2015
Kurz a složení zkoušky - APOST - Automatizovaná přepážka
září 2014
Zkouška na CzechPoint, vidimace a legalizace
červen 2014
Osvědčení o absolvování odborného kurzu o rozpoznávání bankovek a mincí podezřelých z padělání nebo pozměňování
květen 2014
Kurz aranžování sortiment
září 2013