L. B. , životopis 1045085
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Integrovaná škola hotelového provozu, obchodu a služeb
Hotelnictví
září 2013 – duben 2017SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 6 měsíců
LP*********ved
Visual Merchandising
březen 2025 – září 2025 7 měsíců
Práce tvorba Visualu prodejny, vytváření vzhledu prodejny. Tvorba výloh, stolů. Práce visualu prodejny. Plánování kolekcí na prodejně, umisťování zboží do “stěn a stojanu” rozvržení prodejny a výběr outfitu. Převlékání figurín a styling. Nábor nových zaměstnanců včetně pohovorů, zaškolení a dohledu při práci pro tým Visualů Plnění provozních i firemních požadavků Poskytování perfektního zákaznického servisu včetně obsluhy pokladny a řešení zákaznických reklamací. Delivery procesy, práce ve skladu i kabinkách.
In*********r.o
Commercial/visual manager
leden 2024 – únor 2025 1 rok a 2 měsíce
70% práce tvorba Visualu prodejny, vytváření vzhledu prodejny. Tvorba výloh, stolů. Práce visualu prodejny. Plánování kolekcí na prodejně, umisťování zboží do “stěn a stojanu” rozvržení prodejny a výběr outfitu. Převlékání figurín a styling. 30% Plánování a řízení procesů na pobočce (plánování směn, kontrola trezoru a tvorba podkladů pro účetní oddělení) Nábor nových zaměstnanců včetně pohovorů, zaškolení a dohledu při práci Plnění provozních i firemních požadavků Poskytování perfektního zákaznického servisu včetně obsluhy pokladny a řešení zákaznických reklamací. HR záležitosti, tvorba cílů a plánu, komunikace s účetním a payroll oddělením.
He*******itz
Prodejní asistentka
prosinec 2022 – leden 2024 1 rok a 2 měsíce
Plnění provozních i firemních požadavků Poskytování perfektního zákaznického servisu včetně obsluhy kasy a kabinek - roznášení zboží a doplňování produktů u pokladem a na prodejní ploše.
Hi*******gue
Vedoucí odboru / oddělení
květen 2019 – srpen 2019 4 měsíce
Zástupce manažera fitness a wellness oddělení - LivingWell Health Club & Spa Hilton Prague (Florenc) Dohled nad recepcí našeho oddělení, tvorba rozpisu směn, kontrola strojů, dohled nad celým chodem oddělení. Jednání se zákazníky, zaměstnanci i řediteli oddělení hotelu. Dohled nad chodem recepce, školení zaměstnanců. Tvorba a kontrola týdenních plánů.
Jo*********ess
Vedoucí provozu / provozní
červenec 2018 – duben 2019 10 měsíců
Zástupce manažera fitness Kontrola a tvorba databází opravy a údržby strojů vstupní a výstupní reporty tvorba finančních plánů tvorba směn obsluha recepce, dohled nad tvorbou fitnessčlenství - případná změna členství, komunikace se zákaznickým servis Komunikace se zaměstnanci, částečně školení zaměstnanců. Tvorba kruhových tréninků.
Ad*****r.o
Vedoucí provozu / provozní
červenec 2017 – červen 2018 1 rok
Zástupce manažera prodejny Plánování a řízení procesů na prodejně Odpovědnost za plnění rozpočtových a firemních cílů Plnění všech provozních požadavků Částečný visual prodejny/vzhled prodejny Zákaznický servis od A - Z
Zá*******říš
Číšník/servírka
2012 – 2018 6 let a 6 měsíců
Obsluha / barman
Jazyky
ruštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Jsem velice empatický a schopný člověk, který dokáže vyřešit veškeré problémy, které nastanou. Mam logické a rychlé myšlení, díky kterému je řešení problému rychlejší. Mám děti a to mě naučilo obrovské trpělivosti a také celý život pracuji s lidmi. Jak s vedením lidí, tak i jako zaměstnanec, který vytvářel zákaznický servis. V oblasti HR, zaškolování lidi a vedení lidi jsem jako doma.